Ik ben al een tijd klant van kpn en heb “KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms Korting zolang het abonnement loopt”.
Inmiddels is het een beetje van de zotte dat je maar 10GB per dag hebt. De afgelopen dagen krijg ik een melding dat ik 80% heb verbruikt. Het enige wat ik doe is een beetje muziek luisteren zo nu en dan, whatsapp en tiktok. Als ik hierdoor een melding zou krijgen, dan mag KPN nu wel eens opschieten om de daglimiet te verhogen. Ik doe geen rare dingen en het is niet van deze tijd om dagelijks maar 10 GB te hebben. Andere dagen zal ik ongetwijfeld minder verbruiken en dan moet ik nu data bijkopen terwijl ik unlimited data heb (eigenlijk is dit oplichterij wat telecombedrijven schrijven want het is altijd beperkt en hier zou de telecomwaakhond wat aan moeten doen. De term Unlimited mag niet gebruikt worden omdat je dagelijks beperkt bent aan verbruik). Ik vind het erg vervelend want ik betaal maandelijks genoeg geld aan kpn. Het lijkt wel of KPN het express op 10GB laat staan, dat je in de toekomst een nieuw abonnement moet afsluiten voor meer data terwijl ik deze melding nu 3x heb gehad zolang ik klant bij kpn ben. KPN VERHOOG DE DATA IN DEZE MODERNE TIJD!! Men wil meer snelheid op 5G, nou dan gaat data gebruik ook omhoog omdat je dus meer kan doen in minder tijd.