Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben op dit moment klant bij Telfort en daar loopt mijn mobiele abonnement ook. Vanaf oktober stopt dat. Ik wil dan verder met KPN omdat Telfort en KPN vorig jaar samen zijn gegaan. Kan ik dan ook al 4 maanden van te voren mijn contract verlengen of moet ik wachten tot in oktober mijn contract beeïndigd?

 

groetjes Marissa

Hoi Marissa, 

 

Het is onmogelijk om eerder dan 120 dagen voor het contracteinde een verlenging in gang te zetten.

Verder heeft voor het contracteinde verlengen alleen zin als je een nieuwe telefoon mét lening wilt hebben. Het nieuwe abonnement gaat namelijk toch niet eerder in dan de dag nadat je oude abonnement wat je nu hebt, afloopt.

Wil je alleen het abonnement verlengen, sim only dus, dan zou ik rustig wachten. Een abonnement eindigt namelijk nooit. Tenzij je het opzegt. 

(verlengen = nieuw abonnement nemen op zelfde aansluiting)

Verder worden op termijn alle abonnementen van Telfort automatisch overgezet naar KPN. Ik zou de berichtgeving daarover gewoon rustig afwachten. 

 


Hi @MJonkee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op 26 januari is de overgang van Telfort mobiel naar KPN mobiel al ingepland. Dus waarschijnlijk ga je rond die datum ook over naar KPN! Alle informatie kan je vinden op deze website, en heb je nog vragen dan kan je deze stellen op het Forum van Telfort in dit topic.

Verder blijft alles hetzelfde, dus de contractvoorwaarden en dergelijke blijven hetzelfde. Dat betekent dat je 4 maanden van te voren kan verlengen, maar zoals Noordzee aangeeft heeft dit eigenlijk alleen veel zin als je een nieuw toestel erbij wil. 


Reageer