Skip to main content

Op de webshop van kpn nieuw abonnement met toestel besteld en betaald , wordt deze geannuleerd door kon omdat er zogenaamd een fout is gemaakt. Voel me behoorlijk misleid. Verder amper excuus en niet eens een oplossing. Valt zeer tegen nadat we al jaren (30 + )klant zijn . Eerst mooie aanbieding en dan opeens vertellen dat er nog ruim 800 euro bij betaald moet worden. Stond niet in de afgesloten overeenkomst 

 

Ha @Jeepee007, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit gebeurd is! Begrijp ik dat wij een verkeerde aanbieding op de website hadden gezet? Als de prijs overduidelijk fout is, dan mogen we overgaan tot niet leveren. Als jij aangeeft dat er nog 800 euro bijbetaald moet worden, dan lijkt dit me inderdaad een overduidelijk verkeerd aanbod in eerste instantie. Dat gezegd hebbende, kan ik me zeker voorstellen dat je dit teleurstellend vindt! Mocht ik het toch niet helemaal goed begrijpen of mocht je willen dat we nog iets voor je doen, laat het gerust weten!


Ja , graag met een passend alternatief aankomen en anders mijn 0,01 cent terug storten die ik betaald heb ter verificatie

 


Volgens mij is het ook zo geregeld voor consumenten dat als er een deal is gesloten , ook al is deze fout door jullie gemaakt, deze niet zomaar ontbonden kan worden. Heb nota bene een overeenkomst toegestuurd gekregen en een factuur.

 

Nogmaals een gepaste oplossing zal zeer op zijn plaats zijn lijkt mij.

 

 


Voor het aangaan van een nieuw abonnement zou je even contact op moeten nemen met de telefonische klantenservice via 0800-0402 of langsgaan bij een winkel. Via het forum kan dit niet. 


Lekker slap antwoord. 


Kom gewoon met een correcte oplossing. In plaats van kastje naar de muur sturen.Â