Skip to main content

Hoi,

ik heb mijn mobiele abonnement overgezet van t-mobile naar kpn. Zou gisteren (28feb23) geactiveerd worden.

kreeg een email dat dit wegens een storing nog niet gelukt was en dat ik een sms zou krijgen als dit gelukt is. Maar nu nog steeds niet gelukt (1 maart).

geen contact mogelijkheden met kon via chat of mail te vinden.

mvg

monique

 

Hi @Mojansen en welkom op het forum! Jammer dat het langer duurt dan gepland, maar fijn dat je op de hoogte gehouden wordt.

Als je overstapt met nummerbehoud dan blijft je nummer bij T-Mobile actief tot de bestelling er bij ons doorheen is. Tot die tijd kun je dus je T-Mobile simkaart blijven gebruiken. Zodra die geen bereik meer heeft kun je de KPN simkaart gebruiken en dan moet alles werken. 

Houd ook je bestelstatus in de gaten in de tussentijd. Daar houden we je op de hoogte en zie je ook terug hoe het ervoor staat met de bestelling. 🙂


Dank @Sanne_M ,

Er was helaas wat anders aan de hand. abonnement met T-mobile was afgelopen maar KPN niet actief. Uiteindelijk nieuwe SIM card via de helpdesk.

Bij activeren van de nieuwe kaar liep het ook niet vlotjes maar toen realiseerde ik me dat ik bij T-mobile een eSIM had. Die verdwijnt niet automatisch van de telefoon bij einde abonnement maar moest ik handmatig verwijderen. Daarna eindelijke weer connected.

Ik denk dat dat ook bij de eerste SIM de dwarsligger was.

Groetjes,

Monique


Ahh, dan is dat het inderdaad geweest. Fijn dat je dit achterhaald hebt en dat het nu werkt. 🙂 Bedankt voor het terugkoppelen!Â