Skip to main content

Beste mensen,

Op 15 maart 2024 tekende ik een nieuwe overeenkomst met KPN voor € 18, 50 per maand. Dat zou een voordeliger contract zijn dan mijn oude contract waarvoor ik € 12,57 betaalde. Bij mijn factuur over april staat op de factuur een bedrag van € 21,00. De kortingen zolang het abonnement loopt en combivoordeel van 2 x € 2,50 worden van de € 21,00 afgetrokken en niet van het bedrag waarvoor ik getekend heb. Het resultaat is dat ik nu € 21,00 minus € 5,00 is € 16,00 betaal in plaats van € 18,50 minus € 5,00 is € 13,50. Ik voel me enigszins opgelicht.

Mij ook, want 21,00 is de (bruto) prijs van 12 GB (+ 12) 

Daarom blijf ik maar doorvragen wat je ziet in Mijn KPN. 

 

 


Ik heb een abonnement voor 6GB (met gratis verdubbeling) en korting i.v.m. combi voordeel.


Ik heb bu KPN 6 GB en onbeperkt bellen/SMS.

Korting zolang abonnement loopt en Combivoordeel. Het bedrag op de factuur is € 21.00,  terwijl ik een contract heb getekend voor € 18.50 inclusief. BTW. Waarom KPN daar € 21.00 van maakt is volstrekt onduidelijk.

Juist. Dat is dus al jaren zo bij KPN. Op de factuur staat er een ander bedrag en met een extra korting word daar dan het bedrag van gemaakt wat in het contract staat.


@Noordzee ik denk dat @Adella al 6 + 6 heeft.

Maar het zou wel handig zijn als dat bevestigd wordt. Want als ze nu 12 +12 heeft, dan is de boel verklaard. 

@Adella

Nog even een poging : Als je kijkt in Mijn KPN, zie je dan rechtsboven 12 Gb's per maand staan of 24 Gb's?   In dit voorbeeld hieronder staat er 5. 

 

Maar nog steeds geen antwoord op deze vraag; 

Wat zie je rechtsboven in jouw MijnKPN staan?: 12 of 24

 

 


Ik zie 12000 staan.


Ik zie 12000 staan.

Ok, dan heb je werkelijk 6+6. 

Dan is het onverklaarbaar. Check nog wel even dit: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Bij mijn voordelen zie ik combi voordeel € 2.50 en dubbele data.


Reageer