Skip to main content

Hallo, vandaag 27 maart gaat mijn nieuwe mobiele abonnement in. echter ik zie nog steeds niet dat mijn nieuwe abonnement in werking is getreden. ook geen Sms gehad of Email dat vandaag mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Hoe kan dit dat ik dit nog niet zie in mijn KPN en waarom heb ik daar nog geen bericht over gehad??.

 

Ben

@Ben_1959 Ik zie inderdaad dat je abonnement vandaag ingaat, het kan dan even duren voor dit ook zichtbaar is in MijnKPN. Ik verwacht dat dit morgen of na het weekend zichtbaar is. 

Het klopt overigens ook dat je geen bericht ontvangt als je nieuwe abonnement ingaat, de bevestiging hiervan heb je ontvangen op het moment van verlengen. 


@Rutger_ ,

Bedankt voor de informatie. Ik wacht het af .

Prettig weekend.

Ben


Nog steeds geen aanpassing bij mijn KPN voor het nieuwe mobiele abonnement!!!.

In deze tijd van digitalisering lijkt mij dat toch niet zo moeilijk?.

Ben


Waarom duurt het zolang voordat de gegevens aan gepast zijn in mijn KPN?. Nieuwe abonnement is al een paar dagen actief, naar in mijn KPN zie ik nog steeds mijn abonnement wat al afgelopen is. Hoe is dit mogelijk?


@Ben_1959 De reden dat het langer duurt dan normaal is omdat er iets mis lijkt te gaan in het systeem. Ik ben hierover in contact met 1 van mijn collega's, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen. 


@Rutger_  Dank je wel voor de info, het leek mij ook al zoiets want bij mijn partner was een paar maanden geleden het nieuwe abonnement ingegaan en daar was dezelfde dag het nieuwe abonnement al als actief te zien.

Ik hoor wel als er nieuws is.


morgen een week verder en nog steeds geen oplossing. ongekend dat het zo moeilijk is om gegevens aan te passen. lijkt mij toch echt niet zo moeilijk. zeer slechte service van KPN!!!

 


@Ben_1959 Zoals aangegeven is er sprake van een storing en ben je niet de enige bij wie het langer duurt.

Het oplossen van de storing duurt inderdaad langer dan verwacht, zoals afgesproken zal ik zodra er meer informatie bekend is het hier zo snel mogelijk laten weten. 


Bedankt, nu heb ik een Email gekregen dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan (1 week later!)

Bij mijn Kpn staat nu inderdaad het nieuwe mobiele hussel abonnement, echter  bij mijn producten uw voordelen staat gewoon mijn oude mobiele abonnement (zie afbeelding), dus geen voordeel en geen MB delen!.

Hoelang gaat dit weer duren voordat dit goed is?

 


@Ben_1959 Als het goed is dan is deze situatie nu opgelost. Klopt dat? 


Hallo @Rutger_  Ja alles werkt nu naar behoren. sms ontvangen en Email dat alles was  aangepast.

bedankt .