Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een (KPN)prepaidkaart (gekocht via website), wil deze omzetten naar een abonnement en als (nieuw) dagelijks nummer gebruiken. Deze wil ik als e-sim gebruiken.
Ik heb een KPN-abonnement (huidig telefoonnummer, sim-only abo loopt eind deze maand af), wil deze omzetten naar prepaid, omdat ik nog bereikbaar wil blijven op dit oude nummer. Deze wil ik als fysieke simkaart gebruiken in zelfde telefoon.

Is bovenstaande mogelijk? En hoe pak ik dit aan?


 

Hallo @MightNella het handigste is even bij de lokale KPN-winkel binnenstappen.

 


Ja, jouw wensen zijn zeker mogelijk, @MightNella😊

Je vraagt een nieuw abonnement met nummerbehoud aan en tijdens het bestellen kies je het gewenste type simkaart. Je zult de aanvraag nummerbehoud moeten bevestigen per SMS. Omdat je KPN Prepaid nummer omzet naar een abonnement, krijg je de aansluitkosten van €25,- gratis van ons aangeboden en wordt het eventueel resterende beltegoed verrekend met een volgende factuur.

Voor het huidige abonnement vraag je een wijziging aan: abonnement omzetten naar een prepaid aansluiting. Houdt rekening met een opzegtermijn van één maand. Tip: houdt rekening met de voorwaarden van KPN Prepaid.
Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder.
Lees de veelgestelde vragen over KPN Prepaid rustig na.
 

Hallo @MightNella het handigste is even bij de lokale KPN-winkel binnenstappen.

👆🏾 Ik vind dit een goede tip!
Je kunt dit ook telefonisch regelen. We zijn telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402. Mijn collega's zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.