Skip to main content

Hoi.

 

Ik heb een abonnement en moet nog 60 euro afbetalen voor mijn toestel (toestelkrediet). Het abonnement zelf loopt pas over 6/7 maanden af.

Is het mogelijk om naar een KPN winkel te gaan, die 60 euro af te betalen en vervolgens een nieuw toestel + nieuw abonnement uit zoeken

 

Ik heb precies dezelfde situatie, omdat mijn telefoon kapot is.

ik heb de resterende schuld afbetaald, en nu moet ik schijnbaar 30 dagen wachten op een factuur, en niemand bij KPN weet hoe verder.

ik raad je aan je abonnement uit te zitten en ergens anders heen te gaan!

ik zit nu al een week zonder telefoon en pas op het moment dat ik dreigde weg te gaan bij KPN, was er iemand de me kon helpen. NOU NIET DUS, want ik heb de resterende schuld betaal (€200+) en zit nog steeds zonder telefoon en niemand bij KPN die weet hoe het werkt. 


Ik heb precies dezelfde situatie, omdat mijn telefoon kapot is.

ik heb de resterende schuld afbetaald, en nu moet ik schijnbaar 30 dagen wachten op een factuur, en niemand bij KPN weet hoe verder.

ik raad je aan je abonnement uit te zitten en ergens anders heen te gaan!

ik zit nu al een week zonder telefoon en pas op het moment dat ik dreigde weg te gaan bij KPN, was er iemand de me kon helpen. NOU NIET DUS, want ik heb de resterende schuld betaal (€200+) en zit nog steeds zonder telefoon en niemand bij KPN die weet hoe het werkt. 

In de winkel zelf kunnen ze je ook niet helpen?


Antwoordt op deze vraag blijkbaar niet zo makkelijk?


Duurt doorgaans ongeveer 48 uur voordat een medewerker van KPN reageert.


Een toestelkrediet is alleen mogelijk i.c.m. een nieuw abonnement (dat doe je ook met verlengen). Aangezien je daar nu nog 6/7 maanden van af zit kun je in de kpn-winkel wel een nieuwe uitkiezen maar zul je die helemaal in 1 X moeten betalen op dit moment.

Eerder afbetalen van een lopend krediet veranderd daar niks aan.


Graag een reactie van KPN zelf


Graag een reactie van KPN zelf

Krijg je dezelfde uitleg.:wink: Veranderd dus niks aan de situatie.

Een KPN moderator zal hier waarschijnlijk morgen aan toe zijn.


Kleine correctie.

Als je abonnement over 6/7 maanden afloopt kun je al verlengen* over 2/3 maanden! E dus ook een toestelkrediet. Verlengen kan namelijk v.a. 120 dagen voor de “einddatum".

*verlengen = nieuw abonnement nemen en dus ook mogelijkheid tot toestelkrediet


Hoi @Piet19, het is inderdaad mogelijk om jouw toestel af te betalen. Dit kan niet via de winkel, maar kun je heel makkelijk zelf aanvragen via de site. Als het dan betaald en door ons verwerkt is kun je de eerstvolgende maand jouw huidige abonnement om laten zetten naar een nieuw abonnement met toestel. Dit kan wel via de winkel, of door even te bellen of te chatten.