Gisteren bij het bestelen is er gezegd dat deze toestel op voorraad was nou belde ik weer en vertelde ze me dat ik 1 week moet wachten dit is echt triest ook uitgelegd dat me toestel kapot is zo houden ze dus klanten gevraagd of ik hem in de winkel kan ophalen maar dit was ook niet mogelijk ik wil hem ophalen in de winkel waar deze wel op voorraad isÂ
Hoi ​
Ik begrijp dat je met een kapotte smartphone thuis zit, en dus met spoed een nieuwe smartphone wilt ontvangen zodat je weer kunt bellen, gebeld kunt worden en internetten.
Helaas is jouw bestelde smartphone tijdelijk niet op voorraad, waardoor het alleen maar langer gaat duren voor jouw, zeker nu je een nieuwe smartphone zo hard nodig hebt.
Mijn advies zou daarom ook zijn:
Annuleer je huidige bestelling bij KPN, en ga dan bijvoorbeeld langs bij de MediaMarkt bij jouw in de buurt, maar de winkels van Optie 1 of The Phone House zijn ook een goede optie, en sluit daar dan een KPN abonnement af met de smartphone van je keuze.
Grote voordeel is dan, dat je jouw nieuwe smartphone direct meekrijgt in de winkel en er dus geen bezorger meer tussendoor komt.
Mocht je je huidige bestelling willen annuleren, dan kan dat gewoon via de klantenservice van KPN.
Maar ook online via de volgende pagina:Â Bestelling annuleren
Maar je kunt ook gewoon wachten tot het bestelde smartphone weer op voorraad is, en een smartphone tijdelijk lenen van een familielid, vriend of kennis.
Mits dat ze natuurlijk een smartphone in een la hebben liggen voor jouw.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.