Skip to main content
Antwoord

Nieuw toestel wordt morgen geleverd, maar abonnement start 14 november, wat nu?

• November 6, 2025
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Morgen wordt mijn nieuwe telefoon bezorgd met abonnement maar bij de kpn staat dat mijn nieuwe abonnement pas per 14 november in gaat? Kan ik nu een week mijn telefoon niet gebruiken? 

Beste antwoord door Ronald31

Je kan je telefoon gewoon gebruiken, alleen je abonnement gaat pas in op 14 November. Je zult het tot die tijd moeten doen met de wifi verbinding thuis. 

7 reacties

HansGlas
Slimmerik
  • November 6, 2025

Wat verwacht u nu?
Dat uw telefoon het doet zonder geactiveerd abonnement?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Als ik morgen een telefoon verwacht. Verwacht ik dat het abonnement dan ook start en niet een week later 

HansGlas
Slimmerik
  • November 6, 2025

En als u morgen de telefoon niet ontvangt omdat vertraging pakketdienst of omdat u boodschappen bent doen etc. dan zeker weer roepen schande dat u betaalt voor abonnement terwijl u uw telefoon nog niet eens heeft ontvangen? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Je kan je telefoon gewoon gebruiken, alleen je abonnement gaat pas in op 14 November. Je zult het tot die tijd moeten doen met de wifi verbinding thuis. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Martika, welkom op onze community! Ik zie dat je vraag beantwoord is. Veel plezier met je nieuwe toestel vandaag!

• November 7, 2025

Als je nu bij een andere provider zit en overstapt naar KPN, dan kun je gewoon de simkaart van de vorige provider in het toestel stoppen. Dat is geen enkel probleem. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

oja dat ook inderdaad, goede ​tip @Marlon92!