Skip to main content

Ons nieuw abonnement met 10+2 gb is vandaag 1 januari ingegaan. Er staat dat de 12 gb nog maar 15 dagen geldig is.

Bij 2e abonnement ook en daar zou 1 mb verbruikt zijn maar nog 12 over. Er is overi niet vandaag 1 mb gebruikt telefoon staat op wifi en is niet buiten deur geweest

Ohe happy 2023

Gr piet 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Pietendick Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een nieuw abonnement afsluit dan kom je in een bepaalde factuurperiode. 

Soms komt dit niet perfect uit en heb je een aantal dagen tot de nieuwe factuurperiode. In deze periode heb je natuurlijk wel data nodig. 

Ik dit geval vermoed ik dat je dus nu 15 dagen hebt tot de nieuwe periode aanbreekt, en je dus weer nieuwe data krijgt. 

 

Mocht je dit zeker willen weten, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen? 

Dan kan ik het voor je controleren! 


Ingevuld

Hoor wel weer 


@Pietendick Ik heb het voor je gecontroleerd en de situatie zoals ik hem hierboven schets klopt. 

Je huidige bundel is nu nog 9 dagen geldig. Na deze 9 dagen krijg je dus weer opnieuw 10 + 2 GB data. Dit geldt voor beide telefoonnummers. 


 

Je huidige bundel is nu nog 9 dagen geldig. 

Dat is tot en met 16 januari. Dus dan krijgt u vooraan elke 17e van de maand nieuwe data.