Skip to main content

Beste 

Op maandag 14 dec had ik 9700mb te goed op mijn bundel. Op dinsdag ochtend (15 dec.) krijg ik een SMS dat mijn nieuwe maand start.

Echter wat schets mijn verbazing ik heb nu maar een bundel van van 5000MB. Tevens zie ik “Bundels in wachtrij 12000MB”

Ik heb tot telefonisch (15 dec) proberen te melden maar kreeg daar al niet een goed gevoel bij. Ik kreeg de opmerking dat ik de dag er voor wel heel veel MB's gebruikt zou hebben (maw Meneer U bent dom geweest). 

Maar men zou het uit laten zoeken. tot op heden nog niets vernomen.

 

Graag zou ik willen weten wat er mis gaat.

En dat mijn bundel weer rechtgezet wordt.

Alvast dank.

De bundel die u als kadootje hebt gehad wordt eerst gebruikt. Vandaar dat u die nu ziet.


 

Hallo @Roland Kemp ,

Je hebt ongeveer twee weken geleden 5 GB kado gekregen van KPN. 

Je bent nu eerst die extra 5GB aan het opmaken. Of je hebt die 5GB inmiddels helemaal opgebruikt. Zo kun/kon je het terugzien in MijnKPN:


Beste Joep.

Dank voor de snelle reactie.

Ik ben op de hoogte van de gratis bundel. Echter wat mij niet duidelijk is geworden dat deze bundel per definitie eerst gebruikt wordt en mijn persoonlijk (zonder cadeau) naar de achter grond zou gaan en weer te voorschijn komt als dit weer voorbij is.

Waar kan ik dat terug vinden dat ik (nu nog 14 dagen) de 5000mb op maak en dan weer terug val op mijn eigen MB's?

Er wordt namelijk ook vermeld “deze bundels zijn al in gegaan maar worden pas actief als uw huidige bundels …...”

Zoals ik het lees behoud ik mijn eigen bundel (dus ook inzichtelijk) tot deze op is dan dan zou het cadeau ingaan.

Maar er had dus moeten staan, hierbij ons cadeau maak deze op en dan ga je weer verder met je eigen bundel.

Klopt mijn redenatie?

Ik wil namelijk voorkomen dat ik te laat reclameer en dan mijn recht verlies op mijn eigen bundel.

Alvast dank.


Hallo @Roland Kemp, welkom op ons forum!

Zoals Joep1965 en Noordzee ook al hebben aangegeven, gebruik je eerst het kerstcadeau. Wanneer je deze hebt verbruikt, of wanneer deze komt te vervallen, zal je weer gebruik maken van jouw eigen bundel. Jouw eigen bundels zijn voor nu in de wachtrij geplaatst.