Skip to main content

Hallo, Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met een toestel erbij. Dit zou vandaag geleverd worden, maar ik heb nog geen bevestiging. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Hoi @Shar560 

Welkom op het forum van KPN

 

Als je een mobiel abonnement + een toestel afsluit via de website van KPN, krijg je de bevestiging per e-mail binnen een uur nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Mocht je tot op heden nog helemaal geen bevestiging per e-mail hebben ontvangen (kijk ook even in de spambox) van jouw bestelling, dan zou ik even telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 om na te vragen of jouw bestelling wel goed is binnen gekomen.

Als je op 1 januari 2024 hebt besteld (is een officiële feestdag) kan je bestelling nooit al op 2 januari 2024 bezorgd worden, aangezien de medewerkers van PostNL op 1 januari niet werken, net zoals de meeste medewerkers van het magazijn van KPN.
Als je bestelling goed is doorgekomen, nadat je dit hebt nagevraagd bij de klantenservice, dan zou jouw bestelling op z’n vroegst vandaag de deur uitgaan.

De klantenservice is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Doorverbinden met een medewerker en je wordt doorverbonden.

Via de link, kom je op de pagina waar je jouw bestelling kunt volgen: Mijn Bestelling

 


Hallo, bedankt voor je reactie. Ik zie dat ik het niet goed heb verwoord. Ik heb na de bestelling meteen een mail ontvangen met 'bedankt voor je bestelling', maar daarna niks meer, Dus heb nog geen track and trace ook.


Het komt denk ik inderdaad doordat het 1 januari was. Ik had het vandaag ook eigenlijk niet verwacht, maar omdat het zo vermeld stond op de site ging ik twijfelen of het wel goedgegaan is met de bestelling. Ik wacht het af, bedankt en een fijne dag!


Hallo, bedankt voor je reactie. Ik zie dat ik het niet goed heb verwoord. Ik heb na de bestelling meteen een mail ontvangen met 'bedankt voor je bestelling', maar daarna niks meer, Dus heb nog geen track and trace ook.

Hoi @Shar560 

Kijk dat is goed om te horen, dan weten we in elk geval zeker dat jouw bestelling goed is binnen gekomen bij KPN.

Je krijgt pas de e-mail met track en trace code, op het moment dat jouw pakket wordt overgedragen vanuit het magazijn van KPN aan de pakketbezorger.
Dus het is logisch dat je hem nog niet hebt ontvangen, vaak gebeurd dit pas in de loop van de middag of avond.

Maar je kunt alles live volgen, via de link die ik heb toegevoegd in mijn vorige bericht. 
 


Dankjewel. Ik heb de iPhone 13 Midnight besteld, dat was de enige kleur die op voorraad was haha. Maar ik blijf de site in de gaten houden, het zal vast goedkomen. Dankjewel voor je hulp!


Dankjewel. Ik heb de iPhone 13 Midnight besteld, dat was de enige kleur die op voorraad was haha. Maar ik blijf de site in de gaten houden, het zal vast goedkomen. Dankjewel voor je hulp!

Hoi @Shar560 

Hartelijk dank voor je reactie terug.
Ik heb het gelijk aangepast in mijn eerdere reacties.

Daarnaast heb ik je vanzelfsprekend met veel plezier mogen helpen.