Skip to main content

Mijn oude telefoon is stuk en ik heb een nieuwe iphone 7 alleen de oude sim past daar niet in, ik kan op dit moment niet sms of bellen en ik zit aardig om hoog gezien de huidige omstandigheden. Kunt u mij misschien helpen want koppelen aan mijn account gaat dus niet als je niet kun sms of bellen.

 

Hoi @Monica2 ,

Waarschijnlijk heb je nog een oud formaat sim-kaartje. Elke telefoonwinkel (of b.v. de Mediamarkt) heeft een apparaatje om dat oude sim-kaartje op maat te knippen. Ga dat niet zelf proberen! Vermoedelijk heeft de KPN-winkel dat ook wel in huis. 

Sommig winkels vragen daar een kleine vergoeding voor, maar vaak zetten ze jouw oude kaart ook wel gratis in jouw nieuwe telefoon.  

Sowieso hoort de winkel waar jij de telefoon hebt gekocht dit gewoon voor jou gratis in orde te maken. Is een meer dan normale service.

 


Beste @Monica2, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Ik kan me ook voorstellen dat je de deur nu niet uit wilt, dus ik kan ook een simkaart voor je bestellen. Het duurt wel maximaal twee werkdagen voordat je 'm dan binnen hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 


Beste @Monica2, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Ik kan me ook voorstellen dat je de deur nu niet uit wilt, dus ik kan ook een simkaart voor je bestellen. Het duurt wel maximaal twee werkdagen voordat je 'm dan binnen hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

Dank je wel ik zal zo snel mogelijk de gegevens invullen en hier dan terug komen.


Hoi @Monica2 ,

Waarschijnlijk heb je nog een oud formaat sim-kaartje. Elke telefoonwinkel (of b.v. de Mediamarkt) heeft een apparaatje om dat oude sim-kaartje op maat te knippen. Ga dat niet zelf proberen! Vermoedelijk heeft de KPN-winkel dat ook wel in huis. 

Sommig winkels vragen daar een kleine vergoeding voor, maar vaak zetten ze jouw oude kaart ook wel gratis in jouw nieuwe telefoon.  

Sowieso hoort de winkel waar jij de telefoon hebt gekocht dit gewoon voor jou gratis in orde te maken. Is een meer dan normale service.

 

@Monica2 

Heb je het inmiddels al geregeld in een winkel of heb je een nieuw Sim-kaartje nodig? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 


Ha @Monica2, ik zie dat je een adres hebt ingevuld dat bij ons in het systeem niet voorkomt. Zou je jouw 06-nummer en klantnummer voor mobiel (die vind je onder andere op de factuur) in jouw profiel willen zetten, alsmede het adres waar de aansluiting op geregistreerd staat? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik je een nieuwe simkaart sturen. 


Ha @Monica2, ik zie dat je een adres hebt ingevuld dat bij ons in het systeem niet voorkomt. Zou je jouw 06-nummer en klantnummer voor mobiel (die vind je onder andere op de factuur) in jouw profiel willen zetten, alsmede het adres waar de aansluiting op geregistreerd staat? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik je een nieuwe simkaart sturen. 

Hoi Marcia bedankt voor het terug schrijven ik heb de juiste gegevens kunnen invullen.


Ha @Monica2, ik zie dat je een adres hebt ingevuld dat bij ons in het systeem niet voorkomt. Zou je jouw 06-nummer en klantnummer voor mobiel (die vind je onder andere op de factuur) in jouw profiel willen zetten, alsmede het adres waar de aansluiting op geregistreerd staat? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik je een nieuwe simkaart sturen. 

Hoi Marcia bedankt voor het terug schrijven ik heb de juiste gegevens kunnen invullen.

Ik ben niet Marcia, maar ik heb wel een vervangende simkaart jouw kant op gestuurd. :slight_smile: Komt er z.s.m. aan!