Skip to main content

Hallo ik heb een vraag ik ben al meer dan een jaar aan het vragen om een nieuwe simkaart.

Van de telefoon diverse keren gehackt werd is het toestel gecrasht. Inmiddels 5 telefoons in een jaar dusdanig gehackt en gecrasht dat ze zwaar beschadigd zijn niet te reparen. ontelbare keren contact op genomen rechtstreeks waar mijn mobiel abonnement  is af gesloten situatie steeds opnieuw uit gelegt netjes gebleven. Er wordt elke maand aan betaald wordt voor mij gedaan. Elk afschrift van de bank op terug te vinden. ben uit gelogd geworden bij wats app door  dit probleem. Simkaart is stuk heb alles probeerd opnieuw alle gegevens ingevoerd, puck code, opnieuw geactiveerd,in andere telefoons geprobeerd .Er wordt betaald aan een mobiel abonnement waar ik geen gebruik van kan maken. om medische redenen verplicht een telefoon bij me te dragen. ik kan niet even naar een kpn winkel dan zou het inmiddels allang op gelost zijn. Die het voor mij moet regelen doet het niet reageert niet. heb dit tot in detail uit gelegt wat  de reden hiervan zal zijn. namelijk werd erg ziek door alles alles moest met spoed gestuurd worden sloeg op mijn lichaam alle spieren, hart functie. moeten vechten om te overleven. politie bij betrokken niet door mij waren ze verplicht .heb de totale situatie uitgelegd waar mijn abonnement bij loopt .ik moest toen me dit gebeurde direct bellen mocht het niet beter gaan, en kon niet bellen. ik heb nu weer  pas contact op genomen om me rechtstreek per post direct een nieuwe simkaart te sturen, dat ik nooit meer in zo'n situatie terecht kan komen en niet kan bellen. Heb nog steeds niets ontvangen .er is geen contact met de persoon die dit allang had moeten regelen werd af geraden deed me geen goed. .ik wil het graag hierbij laten kan er niet dieper uitleg over geven. wil gewoon een nieuwe simkaart meer vraag ik niet. .Ps.een link sturen werkt niet toestel functioneerd niet blijft foutmeldingen geven, opnieuw in loggen werkt niet. verificatie niet. melding onjuist wachtwoord, mailadressen. Het is niet veilig niet voor mij en voor anderen  .is een lek  .categorie functioneert niet! !!

 

Hi @sorina,

Je geeft heel veel informatie, maar als ik het goed begrijp is de reden dat je contact met ons opneemt dat je graag een nieuwe simkaart wil hebben.

Ik kijk graag voor je of het mij lukt om er 1 voor je te bestellen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, en daarnaast ook de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!