Skip to main content

Ik ben vandaag mijn telefoon kwijt geraakt, deze is erg belangrijk voor mij i.v.m met mijn werk, ik heb een nieuwe gekocht en heb met spoed een nieuw kaartje nodig. Toen ik in de winkel kwam, weigerde de medewerker mij een nieuwe simkaart te geven, omdat ie nog op de naam van mijn vader stond, hij vroeg of ik hem even kon bellen, een vreemde suggestie aangezien ik zonder simkaart niet kan bellen, via whatsapp gaat dat natuurlijk ook niet aangezien ik de verificatie sms niet kan ontvangen. Ik kan mijn 06-nummer ook niet koppelen omdat ik de verificatie sms niet kan ontvangen.

Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij het abonnement op mijn kon zetten, maar als hij in mijn-kpn kijkt, kan hij mijn abonnement niet vinden. Ik zit hier dus vast, terwijl ik gewoon de rekening voor dit abonnement betaal.

Is er misschien iemand hier die kan helpen? Klantenservice is al dicht aangezien het 17u is geweest.

Hallo @Ste Ven ,

Het snelste voor nu is om het via de website aan te vragen: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

Het kaartje wordt dan uiteraard naar het adres van jouw vader gestuurd. 
En anders morgen samen met jouw vader naar de winkel toestappen. 


Hier heb ik dus helemaal niks aan, want als ik de aanvraag probeer te doen voor een nieuwe simkaart, dan wordt er wederom om een sms verificatie gevraagt, die kan ik niet doen omdat ik de telefoon inclusief simkaart niet meer heb!


Dan blijft er niets anders over om morgen samen net jouw vader naar de winkel te gaan. 
 

Dan kunnen jullie gelijk het abonnement overzetten op jouw naam. Neem allebei jullie ID-bewijs mee. 


Die is op dit moment niet in nederland, voor de komende 3 weken. Ik zit nu dus te betalen voor een abonnement waar ik niks mee kan 🤡


Die is op dit moment niet in nederland, voor de komende 3 weken. Ik zit nu dus te betalen voor een abonnement waar ik niks mee kan 🤡

Tsja, dat houdt het op. Het abonnement staat niet op jouw naam, dus jij kunt zelf niets regelen. Daarvoor heb je je vader nodig.