Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn telefoon was 3 weken geleden gestolen en heb ik dankzij de politie weer terug. Echter moest ik natuurlijk een nieuwe sim aanvragen, en deze was vreselijk instabiel met het mobiele netwerk. Simkaart 2 hetzelfde verhaal. Nu wilde ik simkaart 3 activeren en lukt dat niet meer vanwege de welbekende technische storing. Een eSIM werkt voor mij ook niet gezien ik nog een zakelijke simkaart in mijn telefoon heb die dan dus onbruikbaar wordt. De klantenservice kan ik niet bellen om inmiddels simkaart 4 aan te vragen, omdat nummer 3 niet geactiveerd wordt.. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @CJB58. Dat is een vervelende situatie. Verder denk ik niet dat een nieuwe simkaar de oplossing is. 4 nieuwe simkaarten moet echt niet nodig zijn. 

Ik wil je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik je vinden in ons systeem en voor je kijken wat de oorzaak is. Laat ook weten welk toestel je gebruikt en welke versie van IOS of Android daarop draait. 

Verder is het in dit soort gevallen wel sneller om met de klantenservice te bellen. Als je daarvoor kiest, bel dan 0800-0402. Laat hier graag nog weten wat daarvan dan de uitkomst is.Â