Skip to main content
Vraag

Nieuwe simkaart bestellen online lukt niet

• June 27, 2026
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik ben klant bij kpn en heb verschillende mobiele abonnementen actief. Ik vraag online via mijn kpn een nieuwe 3 in1 simkaart aan , maar mijn email en afleveradres verschijnt niet. Ik kan kan daardoor niet bestellen.

Ik ben al bijna 30 jaar klant bij kpn en woon altijd op het adres vermeld in mijn account, ook mijn mail adres is bekend. Ik kan het nergens invullen

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

Beste ​@MoniqueHanegraa even naar de lokale KPN-winkel gaan, krijg je meteen een nieuwe simkaart en kun je je gegevens bij KPN laten  controleren c.q. aanpassen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hoi ​@MoniqueHanegraa, bedankt voor het plaatsen van een berichtje: dank voor je duidelijke uitleg en het delen van de situatie.

In principe worden je adres- en contactgegevens automatisch uit je MijnKPN profiel overgenomen. Het is niet de bedoeling dat je deze handmatig hoeft in te vullen bij het aanvragen van een nieuwe 3-in-1 simkaart. Als die velden leeg blijven of niet goed worden ingeladen in zowel de app als de browser, dan kan dat duiden op een technische fout in de weergave of synchronisatie van je accountgegevens.

Wat je nog kunt checken:

• Of je bent ingelogd met het juiste KPN-account (soms zijn er meerdere e-mailadressen in gebruik)
  • Heb je dit in de MijnKPN App en MijnKPN via een browser? 

Als het zo blijft, dan is een bezoek aan een KPN winkel inderdaad de snelste oplossing: goed advies van ​@JanD. Daar kunnen ze direct een nieuwe simkaart voor je regelen en controleren of je gegevens correct in het systeem staan.

Wil je dat we dit ook intern laten meekijken? Dan kun je eventueel je gegevens (postcode en huisnummer, het mobiele nummer waar het over gaat en e-mailadres waarmee je inlogt in MijnKPN) in je community profiel invullen, zodat we kunnen controleren of er iets misgaat in de koppeling van je account.