Skip to main content

Hi,

Ik ben vorige week overgestapt van KPN prepaid naar een nieuw abonnement (zelfde nummer).
Ik heb daar ook een nieuwe simkaart bij ontvangen (uSIM v3?), maar deze blijft ‘Geen service’ geven.
Vorige week al contact gehad via de chat, en toen is deze (nogmaals) geactiveerd, maar nog steeds geen resultaat. (Oude SIM werkt gelukkig wel nog steeds)

Iets zegt me dat hier administratief wellicht toch iets scheef loopt - is het mogelijk om nogmaals een nieuwe SIM te ontvangen om te kijken of die wel gaat werken ?

Nummer van de nieuwe SIM + telefoonnummer staat in mijn profiel.

Hoi @WdJ1983 , welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Nieuwe simkaarten moeten klaarstaan om geactiveerd te worden en dat zie ik niet. Dit zal de reden zijn dat de nieuwe SIM niet werkt. Een nieuwe simkaart is overigens helemaal niet nodig, het abonnement functioneert prima op jouw huidige simkaart.  Mocht je ergens tegenaan lopen met betrekking tot de kaart en het gebruik van het abonnement, laat het even weten en dan zorg ik dat er een nieuwe kaart wordt opgestuurd. Functioneert alles naar behoren zou ik het gewoon zo laten en je ‘oude’ simkaart blijven gebruiken.


Hi @Rick, goed om te weten dat de oude het prima blijft doen (dat was niet helemaal duidelijk / een zorg) en alles ondersteund. 

 

Dan gooi ik de nieuwe kaart maar weg? 


Hi @WdJ1983, ja knip die sim maar door en gooi maar weg. En mocht je onverhoopt in de toekomst toch nog ergens tegenaan lopen met de simkaart (wat ik niet verwacht) dan kunnen we snel genoeg zorgen dat er een nieuwe simkaart opgestuurd wordt die je wel kunt activeren.