Skip to main content

Kan mijn nieuwe simkaart niet activeren,storing bij kpn ?

Hoi @Jos Willekes, welkom op het forum! Gaat het om een prepaid simkaart of eentje bij een abonnement? En is het een nieuw abonnement of een vervangende simkaart? 


Dag Thomas, heb een 2 jarig contract zonder telefoon met nummer behoud. Had prepaid van Libera.

Door administratie reden buiten gebruik gesteld, kan dus niet bellen of gebeld worden. Graag een oplossing !


Duidelijk @Jos Willekes ! Je had geprobeerd te activeren via deze pagina maar dat lukt niet? Krijg je daar ook een foutmelding?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij de onderstaande gegevens willen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen”?

  • 06-nummer
  • laatste 3 cijfers iban
  • simkaartnummer 

Zou je me daarna even aan de mouw willen trekken? Dan kijk ik meteen even mee.

Als je sneller contact wilt kan dat ook trouwens, daarvoor kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service, daar heb je direct contact!


Simkaart is geactiveerd. Heb gisteren 3 x gebeld, 3 verschillende antwoorden. Schiet niet op.

Heb telefoon dringend nodig i.v.m ziekenhuis.

*admin: privégegevens verborgen

Los het op, zit ziek thuis
 


mijn adres is ,**

 

*admin: privégegevens verborgen


@Jos Willekes, ik wil je er allereerst op wijzen dat dit een openbaar forum is. Je kunt je privégegevens hier beter niet openbaar plaatsen. Dit is voor iedereen inzichtelijk. Ik heb deze gegevens nu verborgen maar denk hier wel om.

Ik lees hier dat de simkaart al succesvol geactiveerd is en daar nu het tijdelijke nummer op zit.
Echter zie ik dat het nummer nog niet geporteerd is omdat we de nog geen reactie hebben gehad op het porteringsverzoek. Hierover zijn meerdere SMS berichten verzonden. 

Als dit akkoord geven per sms niet lukt zal het via mijn collega's moeten. Zij hebben daarbij het klantnummer van je huidige provider nodig. Als je dat klantnummer hebt kun je met hen bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service om dit verder te regelen.
Om het klantnummer te achterhalen kun je het beste contact opnemen met je vorige provider. Zonder klantnummer of het akkoord SMS kunnen we het nummer niet porteren en krijg je een nieuw nummer.

Ik heb dit in je dossier toegelicht voor mijn collega's met een link naar dit topic. Zij kunnen je hier nu ook het beste mee helpen.