Skip to main content

KPN meldde dat mijn nieuwe SIM-kaart op maandag 26 juni j.l. verzonden was.

Deze heb ik nog niet ontvangen

Is dat gangbaar? En moet ik gewoon afwachten? Ik kan KPN niet bellen uiteraard

Hallo @Ludiekje, welkom op het KPN forum. Als er een nieuwe simkaart op 26 juni toegestuurd is, dan zou je die nu al wel moeten hebben. Ben je nog steeds in afwachting van een nieuwe simkaart? Vul dan jouw forumprofiel in en geef hier even een seintje. Ik kan dan met de gegevens voor je aan de slag. 


ingevuld.

ben bang dat de sim-kaart naar een stokoud huisadres is gestuurd. Kan er vandaag een opgestuurd worden naar mijn actuele adres, want morgen komt een vriend hem installeren?


Dat eventueel ook wijzigingen in mijn mobiele account

Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post


Ik zie dat het abonnement op een ander oud adres staat geregistreerd. In verband met verificatie regels is het helaas niet mogelijk om het adres aan te passen en zo de simkaart naar het juiste adres te sturen. 

Als bellen niet mogelijk is, dan is de andere optie om langs de KPN winkel te gaan om daar een simkaart op te halen en het adres aan te laten passen. 


Beste Jeroen.

Dank voor het uitzoeken.

Volgende vraag is, of ik het adres zelf kan aanpassen. Ik heb dat in Mijn KPN geprobeerd, maar krijg alleen informatie over het abonnement van mijn vaste telefoon en internet (die wel op het juiste, actuele huisadres staan).

Graag nog antwoord op die vraag en een prettige dag.

rob


Hallo @Ludiekje in MijnKPN kun je ook het adres aanpassen voor het mobiele abonnement.

1: Log in op MijnKPN, 
2: Kies bovenin voor "Producten"
3: Bij "Uw producten" kies het mobiele abonnement
4: Kies vervolgens in het nieuwe scherm voor Persoons- en betaalgegevens


dankjewel.

Inmiddels gelukt

Â