Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en online geactiveerd, maar na ca 1.5 uur heb ik nog steeds geen verbinding. Ik heb mijn toestel al een groot aantal keren opnieuw opgestart. De simkaart verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt allemaal niet.

Heeft iemand een oplossing, of kan iemand voor me kijken? Bedankt alvast!

Sean

Hallo @Looney Tunes 

Wat was de reden voor een nieuwe simkaart?
Was het de vervanging van een niet (of slecht) werkende simkaart? Of heb je een nieuw abonnement bij KPN afgesloten met een overgang met nummerbehoud vanaf een andere provider?


Hi RBxx,

De nieuwe simkaart is omdat ik van het weekend mijn telefoon ben kwijtgeraakt. Ik heb nu een nieuw toestel en heb daarvoor een nieuwe simkaart aangevraagd bij de KPN klantenservice.


Hi RBxx,

De nieuwe simkaart is omdat ik van het weekend mijn telefoon ben kwijtgeraakt. Ik heb nu een nieuw toestel en heb daarvoor een nieuwe simkaart aangevraagd bij de KPN klantenservice.

 

Oei, dat is vervelend. Dan kan je het beste morgen bellen met 0800-0402. Van 8 - 18 uur bereikbaar.


Hi @Looney Tunes, wat flauw zeg dat dit zo moeizaam ging 😕ik zie dat RBxx je al op de goede weg heeft geholpen en hoop dat je nieuwe simkaart inmiddels goed werkt!