Skip to main content

Beste KPN,

 

Per vandaag zou mijn nieuwe simkaart met nummerbehoud actief moeten worden, echter tot op heden werkt het niet. Zou iemand kunnen kijken wat het probleem is?

 

Mvg,

Koen

Hallo @KoenAn , vandaag is nog maar net begonnen. Je merkt de overgang van je oude provider naar je nieuwe, dat de verbinding van je oude provider het niet meer doet, dan kun je de kaart wisselen en krijg je een SMS dat de verbinding actief is bij KPN.

 


Hallo JanD,

 

Heb al wel gemerkt dat de oude sim het niet meer doet, vanaf wanneer verwacht je dat de nieuwe het doet?


Hallo JanD,

 

Heb al wel gemerkt dat de oude sim het niet meer doet, vanaf wanneer verwacht je dat de nieuwe het doet?

Hallo @KoenAn nadat je een activatie SMS van KPN hebt ontvangen, als het goed is vandaag nog.

Het helpt ook nog wel eens je mobiel met de nieuwe simkaart er in, in slot 1, opnieuw op te starten.

 

 


@KoenAn Dat klinkt als een valse van het abonnement. Werkt het abonnement inmiddels?


Nee, contact gehad met klantenservice en krijg een nieuwe sim toegestuurd. Hoop dat die morgen binnenkomt en dan alles het doet.


@KoenAn Dan hoop ik dat de simkaart snel binnen is Koen! Ik wens je een fijne dag en stuur gerust een bericht als we iets voor je kunnen doen!