Skip to main content

Kan ik de supervoordeellanden bundel 2000MB nog steeds gebruiken voor de VS, of verplicht KPN ons om een bundel van 10GB te kopen?!

bij voorbaat dank!

groeten,

Maurice

Die oude bundels zijn vervallen. Die werken niet meer.

En 5 x de oude is toch ook veel duurder dan 1 x die van 10 GB?

Die van 2 GB (2.000 MB) was € 29,99. En die had je nog willen gebruiken terwijl de huidige van 10 GB (10.000 MB) minder kost??? € 24,99.

Apart.

2 GB is ook 3x niks op vakantie waar je toch al meer mobiel internet gebruikt.


Hallo @msmits ,

Kan ik de supervoordeellanden bundel 2000MB nog steeds gebruiken voor de VS,

 

Nee, niet in de VS. (Wel in diverse andere landen.) 

 

, of verplicht KPN ons om een bundel van 10GB te kopen?!

 

Dat is de enige bundel die KPN verkoopt voor gebruik in de VS. Let op : Bellen en sms-en is daarmee niet mogelijk. 

 

 

Mijn advies : Overweeg de aanschaf van een Amerikaans prepaidkaartje. Dat kost je veel minder geld dan deze bundel van KPN. 

 


Die oude bundels zijn vervallen. Die werken niet meer.

En 5 x de oude is toch ook veel duurder dan 1 x die van 10 GB?

Die van 2 GB (2000 MB) was € 29,99. En die had je nog willen gebruiken terwijl de huidige van 10 GB (10.000 MB) minder kost??? € 24,99.

Apart.

2 GB is ook 3x niks op vakantie waar je toch al meer mobiel internet gebruikt.

ik ben veel op reis voor werk, en deze maand toevallig 2 dagen in de VS. Het was fijner geweest als de 2GB data only bundel ook gewoon in de VS zou werken (naast se andere bestemmingen die ik heb), dan had ik aan één bundel gewoon genoeg gehad. KPN forceert je dus om voor de VS 10GB of meer te kopen. Dat maak ik in een maand nog niet op. Dus KPN als jullie dit lezen, verander het weer terug! Of houd die bundels gewoon langer houdbaar!

 


Hallo @msmits ,

Kan ik de supervoordeellanden bundel 2000MB nog steeds gebruiken voor de VS,

 

Nee, niet in de VS. (Wel in diverse andere landen.) 

 

, of verplicht KPN ons om een bundel van 10GB te kopen?!

 

Dat is de enige bundel die KPN verkoopt voor gebruik in de VS. Let op : Bellen en sms-en is daarmee niet mogelijk. 

 

 

Mijn advies : Overweeg de aanschaf van een Amerikaans prepaidkaartje. Dat kost je veel minder geld dan deze bundel van KPN. 

 

Voor langer verblijf of vakantie idd een goede optie, maar niet wat ik zoek! Bedankt voor je antwoord in ieder geval.


 

Dus KPN als jullie dit lezen, verander het weer terug!

Gaat niet gebeuren vrees ik.

Je zou dus nog steeds bijna 30 euro willen betalen opdat je maar 2 GB hebt? 

Terwijl het nu 25 euro kost voor 10 GB (en je dus ook 2 GB hebt). FF een geeltje en je hebt die dagen zorgeloos internet. Wat weegt het op tegen de totale kosten van je (rond)reis?

10 GB voor 24,99
Sms VSCAN 10 AAN naar 1266


 

Dus KPN als jullie dit lezen, verander het weer terug!

Gaat niet gebeuren vrees ik.

Je zou dus nog steeds bijna 30 euro willen betalen opdat je maar 2 GB hebt? 

Terwijl het nu 25 euro kost voor 10 GB (en je dus ook 2 GB hebt). FF een geeltje en je hebt die dagen zorgeloos internet. Wat weegt het op tegen de totale kosten van je (rond)reis?

10 GB voor 24,99
Sms VSCAN 10 AAN naar 1266

Haha nee natuurlijk ga ik dat niet betalen, dan maar even zonder mobiel internet en alleen wifi gebruiken. Het zou een ander verhaal zijn als ik er een week of langer zou zitten en veel onderweg zou zijn, maar dat ‘geeltje’ lappen voor 10GB en dan in twee dagen misschien hooguit 1GB opmaken… nee daar pas ik voor. Bedankt voor je aanbod meneer de verkoper, maar KPN heeft hier wel echt iets klantonvriendelijks gedaan door de VS zn eigen bundel te geven.


Een moderator zal hier nog komen. Mogelijk neemt ie dit signaal mee naar degenen die erover gaan.

Nog een fijne rondreis! 😃. Met hopelijk ook mooi weer 😎.


Een moderator zal hier nog komen. Mogelijk neemt ie dit signaal mee naar degenen die erover gaan.

Nog een fijne rondreis! 😃. Met hopelijk ook mooi weer 😎.

Dat zou mooi zijn! Bedankt!


Een moderator zal hier nog komen. Mogelijk neemt ie dit signaal mee naar degenen die erover gaan.

Signaal is doorgegeven! Inderdaad niet bekend of er (op korte termijn) wat mee gedaan wordt, maar dan zijn ze in elk geval op de hoogte van de wens. 🙂

Dank voor de tips aan de topicstarter beiden! 


ik ben veel op reis voor werk, en deze maand toevallig 2 dagen in de VS. Het was fijner geweest als de 2GB data only bundel ook gewoon in de VS zou werken (naast se andere bestemmingen die ik heb), dan had ik aan één bundel gewoon genoeg gehad.

In deze 55 landen is de standaard bundel geldig:

Andorra
Azoren
België
Bulgarije
Canarische eilanden
Cyprus (Grieks gedeelte)
Denemarken
Duitsland
Engeland
Estland
Faeröer
Finland
Frankrijk
Frans-Guyana
Gibraltar
Griekenland
Groot-Brittannië
Guadeloupe
Guernsey
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Jersey
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Madeira
Malta
Man
Martinique
Mayotte
Monaco
Nederland
Noord-Ierland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Réunion
Roemenië
Saint Martin
San Marino
Schotland
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wales
Zweden
Zwitserland

 

Verder wil ik kpn niet afvallen maar bestudeer eens Odido Unlimited PLUS en Unlimited PREMIUM.

Daar vallen naast de bovenstaande ook de V.S. en Turkije onder. 

Voor álle andere landen ontkom je niet aan bundels voor die landen bij de diverse providers.

Vodafone heeft als (enige) extra land Turkije.