Skip to main content

Hoe los ik dit op?

Welke mobiel of data sim only heb je bij KPN? 

Probeer dan jou simkaartje van jou mobiele telefoon in je Nighthawk router te plaatsen en kijken of jou Nighthawk router verbinding maak met het mobiele netwerk in Spanje. 

Heb je verbinding met je router met het spaanse mobiele netwerk met jou simkaartje? 

wissel dan het simkaartje om met het datasimkaartje van KPN in jou Nighthawk router en kijken of jou Nighthawk router verbinding maakt het spaanse mobiele netwerk van jou datasim kaartje van KPN. 

Werkt het niet. Koop dan een plaatselijke simkaartje van een spaanse mobiele provider en stop dat simkaartje in jou nighthawk router om verbinding te maken met het spaanse mobiele netwerk. 

Veel succes nog. 

Is het wel een datasim met een 097-nummer dat je gebruikt @QQA , een 06-nummer mag je namelijk niet voor dat soort apparaten gebruiken.

Hoi @QQA welkom op de KPN Community! Is het nog gelukt? Ik ben zelf niet direct bekend met dit type apparaat maar ik kwam in dit topic de volgende stappen tegen:

Om roamingdata op de Netgear Nighthawk M1 MR1100-router opnieuw te activeren, volg deze stappen:

1. Verbind met het WiFi-netwerk van de mobiele router met uw smartphone.

2. Start de NETGEAR Mobile-app op uw smartphone.

3. Veeg omlaag om toegang te krijgen tot het dashboard.

4. Druk op "Instellingen".

5. Druk op "Mobiele data".

6. Op de mobiele datapagina, controleer of "Nationaal datagebruik" is geselecteerd.

7. Om roamingdata te activeren, druk op "Internationale roaming".

8. Als u een APN moet toevoegen, druk op "APN" en vervolgens op het "+"-symbool om een nieuwe APN toe te voegen. Voltooi de instellingen en druk op "Toevoegen" om de APN op te slaan. Deze stappen helpen u bij het activeren van roamingdata op uw Netgear Nighthawk M1 MR1100-router.

Werkt dat niet dan kan je ook altijd even een blik werpen op de handleiding.

Reageer