Skip to main content

in november een nieuw toestel aangeschaft en aangemeld bij recommerce.

tot op heden nog geen verzendbewijs ontvangen om het toestel op te kunnen sturen.

meerdere malen een mail gestuurd en telkens een reactie dat ze er mee bezig zijn en dat er problemen zijn met het genereren van de documenten. 

Toestel moet voor 15 januari bij hun binnen zijn, maar daar heb ik wel de documenten voor nodig.

kan KPN hier wat hulp bieden? de aanbieding is immers via KPN gegaan!

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Wat ontzettend flauw dat dit zo moeizaam gaat @Spoppe10 😑

We zijn een aantal dagen verder nu en ik hoop dat je hem inmiddels wél hebt ontvangen! Zo nee, dan kan ik helaas niets voor je betekenen, hoe graag ik ook zou willen. Dit is echt een apart bedrijf, de afhandeling van het retourneren gaat volledig buiten ons om. Ze zullen daar zelf echter vast wel begrijpen dat je niets retour kunt sturen zonder de juiste documenten en dat ze zélf de veroorzaker zijn als jij het toestel niet op tijd terug hebt kunnen sturen. Ik ga er dan ook van uit dat dit uiteindelijk wel goed gaat komen!


Inmiddels is het goed gekomen, wellicht door mijn bericht.

Wel vreemd dat KPN hier volledig buiten zegt te staan, terwijl het een actie van KPN is.


Ah heel fijn dat het goed is gekomen @Spoppe10!

Recommerce is een bedrijf dat telefoons een 2e leven geeft en is actief in meerdere landen, waaronder sinds kort ook Nederland. Wij zijn een samenwerking aangegaan met Recommerce omdat wij duurzaamheid erg belangrijk vinden 🙂 Wij bieden dit dus inderdaad aan, maar de afhandeling hiervan gaat via Recommerce!