Skip to main content

heb me achterstand via de app betaald. maar na meer dan 2 uur nog steeds niet aangesloten. terwijl in de app wel staat dat ik betaald heb. En ik ook een sms gehad geb dat ze de betaling hebben ontvangen. hoe kan dat

Hoi @Angie1983 
Dat hangt er een beetje van af hoe je betaald hebt.
Heb je een Ideal-link gekregen en die betaald?
Dan zou het snel moeten gaan.
Of heb je een andere manier van betalen gekozen?
Dan duurt het langer, want de administratie moet eerst zien of het (juiste) bedrag is bijgeschreven.


Hé @Angie1983, welkom op het KPN forum. Als je via de MijnKPN app met iDEAL hebt betaald, word je binnen 2 uur aangesloten. Is je nummer nu wel weer actief? Hoor graag van je :) 


Hallo @Angie1983, helaas niks meer van je gehoord. 

Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN-diensten. Vul je gegevens in en betaal via iDEAL. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is. Op onze site: Betalen na blokkade kun je de betaling voldoen. 

Belangrijk om te weten;

  • Je kunt je betaling niet meer uitstellen
  • Je moet heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel € 33,88 en voor TV, Internet & Vast bellen € 25,-
  • Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN-diensten
  • Heb je de betaling via bankoverschrijving voldaan i.p.v. bovenstaande link, dan duurt de verwerking van je betaalopdracht tot 5 werkdagen. Je wordt na verwerking van je betaalopdracht weer aangesloten. 

Heb je nog vragen over je betaling? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice. Afdeling Collections is op werkdagen beschikbaar van 08:00 - 17:00 uur. 


Reageer