Skip to main content

Lieve @kpn,
Ik sponsor jullie al heel veel jaar. Mijn eerste abonnementje heb ik destijds bij Hi afgesloten en toen deze stopte heb ik braaf de overstap naar jullie gemaakt.
Kortom een trouwe klant! 

Sinds juli hebben veel iPhone 11 gebruikers geen internet( 4G) meer. En dat is nu net de telefoon die ik heb! Ik als trouwe klant bleef geduldig en wachtte rustig jullie oplossing af. Er is een probleem met de connectie tussen de iPhone 11 en @kpn. Dat is heel vervelend, ook voor jullie vind ik. 
In oktober kwamen jullie erachter dat dit probleem niet te verhelpen was en alle iPhone 11 gebruikers kregen een omruilregeling met een iPhone 12. Prima oplossing vond ik. Ik zou snel teruggebeld worden om hier een afspraak over te maken. In december was ik nog steeds niet teruggebeld hierover. Ik heb toen zelf een paar keer teruggebeld naar jullie, maar degene die mijn case behandeld is nog niet in de gelegenheid gekomen om mij terug te bellen. 
In januari…zelfde verhaal. Nu 3 februari…zelfde verhaal. Ik vraag me af hoeveel geduld ik moet hebben??

En wat misschien nog wel het meest klantonvriendelijkste is….ik betaal al vanaf juli ruim 20,- per maand voor een internetbundel waar ik geen gebruik van kan maken. 

Wat vinden jullie zelf @kpn?? Ben ik stiekem toch ongeduldig? Of eis ik te veel qua klantvriendelijkheid? 
En ben ik de enige die dit de omgekeerde wereld vind???? Kortom ik ben benieuwd naar jullie mening….
Misschien als jullie tijd hebben kunnen jullie me erover terugbellen…

Hoi @Leoni1985 . Welkom op het forum.

Ik stuur je een privébericht met méér informatie.


Goedemorgen,

 

Herkenbaar probleem lees ik hier.

Ik heb ook al maanden problemen met de internet verbinding op 4g met mijn Iphone 11. Ik kon het eerst niet thuis brengen want ik zie 4g met alle balkjes voor bereik bovenin staan maar de apps kunnen geen verbinding maken. Gisteren werkte echt niets op 4G om verbinding te krijgen.

Toestel wel 2x opnieuw opgestart maar zonder resultaat.

Zodra op WIFI werkt alles perfect.

Nu heb ik gisterenavond de klantenservice gebeld (0800) en na lang wachten vertelde de meneer tegen mij dat ik naar een KPN winkel moet gaan.

Zij kunnen dit fixen voor mij was het antwoord.

Ik vraag me toch af of dit zo is. Wat gaan zij daar aan mijn telefoon doen wat ik niet kan doen?

Maar deze oplossing lees ik niet op het forum hier.

Heeft het zin om naar een KPN winkel te rijden?

Of is het hier op te lossen.

Ik wil ook asap een oplossing want dat ik geen 4g internet heb waar ik idd voor betaal begint nu wel lastig te worden.

Gisterenavond kwam het namelijk heel slecht uit dat ik geen 4g internet verbinding had.

 

Afwachtende een reactie.

BVD

 

Met vriendelijke groet,

Theo van Hedel


Goedemiddag,

 

Vannochtend weer eens gebeld met de klantenservice en daar werd mij verteld dat het zonde van mijn tijd is om naar een KPN winkel te gaan, wat ik al vermoedde.

Er is een ticket aangemaakt en wordt een keer teruggebeld.

Ik hoop wel dat dit snel gebeurd want ik heb nu helemaal geen internet meer op 4g.

Afgelopen maanden had ik de indruk dat het af en toe speelde.

Dat is nu niet meer lijkt het.

Is er iets gewijzigd de laatste week/ weken (bij KPN) waardoor er nu bij de Iphone11 helemaal geen 4g internet meer mogelijk is?

Hoop nu toch wel op een zeer  snelle oplossing want ik kan 4g internet niet missen!

 

Graag reactie!

BVD.

 

Groet,

Theo van Hedel


Hoi Theo,

ik heb ook in een winkel een keer een ticket aan laten maken over dit zelfde probleem. En ook meermaals via de klantenservice.

Meerdere malen terug gebeld hoe ver het staat met de oplossing. Niemand weet iets of doet iets. Het is te schandalig voor woorden. We betalen ook elke maand 4g kosten.

Ik ga volgende week m’n abonnement bij kpn opzeggen. Ik heb gewoon 4g nodig voor bijvoorbeeld m’n werk. 
 

groet Leoni 


Hoi @Leoni1985,

 

Dank voor je update al wordt ik daar niet vrolijk van.

Gezien bovenstaande en dat het alweer 11 dagen geleden is dat er een reactie is geplaatst op jouw bericht had ik gehoopt dat het bij jou inmiddels is opgelost.

Dit biedt niet echt hoop en zal het een lange adem worden om dit weer werkend te krijgen.

Dit is eigenlijk niet acceptabel nu ik helemaal geen 4g internet meer heb.

Vandaag wordt m'n mobiel abonnement bedrag toch weer afgeschreven!

 

Groet,

Theo

 

 


Hoi Theo,

Ik heb al vanaf augustus geen internet dus mij geduld is echt op. Daarbij ben ik altijd degene die contact hierover legt en kpn heeft mij nog geen 1 x zelf erover gebeld hoe het met de afhandeling/oplossing gaat. 

vanaf volgende week zit ik bij Vodafone. 


@Leoni1985  Ik heb je via privébericht toch een telefoonnummer gegeven?  Daar kun je terecht voor alle vragen.


Klopt Erwin! Gebeld….ze gingen mijn probleem in behandeling nemen en ik word teruggebeld. Nog steeds niet terug gebeld.