Skip to main content

Ik wil opnieuw nummerbehoud aanvragen, maar ik heb dat nu al een jaar niet gedaan. Alleen, mijn oude nummer zit op een abonnement van mijn vader, en hij krijgt de email. Ik gebruik die simkaart/abonnement dus in mijn nieuwe telefoon, maar ik wil mijn nummer en meer data van kpn hebben.

 

Mijn vraag dus; allebei de telefoons/simkaarten naar de winkel brengen waar ik een abonnement heb aangelegd? Of kan ik dit doorbrengen zonder dat ik op vader hoef te wachten? Ik weet niet helemaal als hij het zelf beheert (en alleen hij weet nu dat ik al overgestapt ben). Hij kan ook niet op het oude abonnementwebsite inloggen, denk ik, want medewerker’s email.

Is dat nummer dan nog wel actief in gebruik op dit moment? Er zal namelijk wel akkoord gegeven moeten worden voor het overzetten van het nummer. Ik zou je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 voor aanvullend advies en verificatie. Maar je kan inderdaad ook altijd even naar een winkel in de buurt gaan!


Is dat nummer dan nog wel actief in gebruik op dit moment? Er zal namelijk wel akkoord gegeven moeten worden voor het overzetten van het nummer. Ik zou je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 voor aanvullend advies en verificatie. Maar je kan inderdaad ook altijd even naar een winkel in de buurt gaan!

Ja, ik kan allebei gebruiken. Kan dit akkoord bijv. via een sms naar een van de nummers? In plaats van dat email dat mijn vader/secretaris moet accepteren. Ik ga sowieso kijken als ik eens naar die winkel kan.


Ja ik denk dat ze je het beste van advies kunnen voorzien in de winkel. En dat is vaak ook de kortste klap als er een nieuwe simkaart noodzakelijk is. Ik hoop dat alles snel geregeld kan worden!