Skip to main content

Dag Ik krijg van jullie deze facturen sinds september.

Het nummer is niet in gebruik. Ik laat de afgeschreven bedragen terug storten. Jullie kunnen we  bellen op ***.

 

Beste meneer Koehorst,

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 32,50. Deze factuur hoort bij klantnummer ***. Het bedrag bestaat uit deze kosten:  

 

Abonnement 32,50
Totaal 32,50

Overzicht van al uw facturen 

U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving. Download nu onze gratis app, dan hebt u altijd alles bij de hand. 

 

KPN  

Factuur anders dan verwacht? 

Dit kan hierdoor komen: 
   • Het is een 1e factuur: dan betaalt u de dagen tot aan de 1e factuur én een hele maand vooruit.
   • U betaalt eenmalige kosten.
   • U heeft uw abonnement veranderd.
   • Uw korting is voorbij.

 

Hebt u nog vragen? 

Kijk dan op  kpn.com/factuur

 

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dag Ik krijg van jullie deze facturen sinds september.

Het nummer is niet in gebruik. Ik laat de afgeschreven bedragen terug storten. Jullie kunnen we  bellen op 0-6b 5315 0876.

 

 

Hallo @triade ,

KPN gaat jou niet bellen. Je kunt wel zelf KPN bellen via het gratis nummer 0800-0402. Storneren is niet de oplossing. Want uiteindelijk komen er steeds hogere rekeningen. Dus is het handig om telefonisch contact met KPN op te nemen. 


Beste @triade, welkom! Het storneren van de facturen is inderdaad nooit aan te raden. Als er herinneringen o.i.d. komen, kunnen daar kosten aan verbonden zitten. Dat gezegd hebbende: ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest. De order wordt geannuleerd, daarmee zal het verder in orde zijn.