Skip to main content

Hi KPN,

 

Help! Ik heb een probleem. Ik heb mijn abonnement opgezegd en mijn nummer overlaten zetten in prepaid simkaart. Nu is het de dag dat mijn abonnement is afgesloten doet mijn nummer het niet meer… Ik heb mijn nummer opgewaardeerd met 20 euro maar als ik een sms verzend is dit niet mogelijk. De dame aan de telefoon zei dat ik met nummerbehoud over zou gaan. Ik wordt straks gebeld want ik heb een belangrijke afspraak! Help!

 

Ik woon in het buitenland dus ik kan de klantenservice niet bellen (wat ik op zich al erg vervelend vind en bij de chat krijg ik ook geen medewerker en word ik doorverwezen naar dit fora...) Ik kan dus ook niet even naar de KPN winkel.

 

Waarom zegt de dame dat het overzetten met nummerbehoud is en doet mijn nummer het nu niet meer? Wat kan ik nu doen om zo snel mogelijk mijn nummer weer aan te zetten?

Hi KPN,

Ik woon in het buitenland dus ik kan de klantenservice niet bellen (wat ik op zich al erg vervelend vind en bij de chat krijg ik ook geen medewerker en word ik doorverwezen naar dit fora...) Ik kan dus ook niet even naar de KPN winkel.

 

Hallo @Esmeej ,

Het overzetten kan even duren. Als het nummer nog steeds niet werkt, dan kun je contact opnemen met KPN: 

Je kunt KPN vanuit het buitenland bellen via +31612001200

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00 uur, zat. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten

 

Contact via X en Facebook zijn andere mogelijkheden. De chat werkt niet meer.  

 


Hoi @Esmeej, welkom hier.

Werkt het nummer ondertussen? 

Zo niet, hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik eens mee naar de status van het nummer. 


Hi,

 

Via Facebook heb ik contact op kunnen nemen met de klantenservice van KPN. Mijn nummer is weer actief gemaakt. Helaas duurde dit dus 5 dagen en had ik hier graag van te voren op de hoogte van willen gebracht worden. Nu heb ik een belangrijk telefoontje gemist. 

 

Bedankt voor jullie hulp. Hoe sluit ik deze topic? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg


Graag gedaan @Esmeej!  Fijn dat het via Facebook opgelost is. Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen….

 

Hoe sluit ik deze topic? 

 

Je zou mijn eerste reactie (met oa de verwijzing naar Facebook) kunnen markeren als "Beste Antwoord". Dat kun je onderin die reactie aanklikken. Daarmee is het dan duidelijk dat de vraag is beantwoord. 


Fijn dat het gelukt is. Als snap ik heel goed dat je baalt van het belletje. 

Mocht er in ieder geval weer iets zijn, horen wij graag weer van je.