Skip to main content

Is er een mogelijkheid een ander nummer aan te vragen en het oude nog een periode, bijvoorbeeld 6 maanden of een jaar aan te houden? De vorige keer kwam ik namelijk in de problemen met inloggen.
Ik zou hier een email over ontvangen van telefonische support, maar die is nooit aangekomen. Wellicht biedt deze manier meer kans op succes.

(mijn huidige nummer eindigt op 666 en daar krijg ik net iets te vaak opmerkingen over)

Hoi @Elsie s, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat mensen opmerkingen maken daarover en dat je daar op een gegeven moment moe van wordt. Als je ons belt om een mobiel nummer te wijzigen wordt gebeurt dat altijd per direct. Er zit geen overgangsperiode in.

Via het forum hebben we de mogelijkheid daarvoor niet, dat kan je alleen telefonisch aanvragen.


Je hebt één aansluiting. Daar kunnen niet tegelijk 2 nummers op.

Enige manier: nieuw abonnement nemen en dus niet op je huidige nummer. Je krijgt dan 2 abonnementen (dus dubbele kosten) en 2 simkaarten.

Daarna je huidige nummer (abonnement dus) opzeggen. Maar ja, dan moet je wel buiten je minimale contractperiode zitten.

Als je telefoon nog 2 simsloten heeft kunnen beide sims erin.