Skip to main content

Gisteren contact gehad ivm overstap en krijgen sms van omzetten contract. Tot op heden kan ik niet bellen vanwege ontbreken van het netwerk. Graag zsm oplossing, kan jullie derhalve telefonisch ook niet bereiken. De collega van gisteren vroeg mij het tot 20.00 aan te kijken. Helaas nu niet in de gelegenheid met een andere telefoon contact op te nemen.

Gezien ik niet kan bellen en geen klantenservice kan bereiken op die manier, zou een snel antwoord wel op zijn plaats zijn. Ben over 1.5 uur al 24 uur niet telefonisch bereikbaar!


Hoi @Barbara Ten Feld, welkom hier. 

Wat balen dat het niet lukte met het nummerbehoud. Dat hoort niet zo te l open natuurlijk. :(

Nu zijn wij al een paar dagen verder heb je ondertussen een verbinding? 

Zo niet, dan is het snelste om toch nog even weer te bellen met 0800-0402 met een ander toestel. Dan kan mijn collega meteen actie uitzetten. 


Blijkbaar had kpn mij een nieuwe simkaart op moeten sturen. Klantenservice heeft daar tot 2 keer aan toe niet over gesproken. Na 2 dagen geen bereik ging er bij iemand toch een lichtje branden. Inmiddels opgelost maar qua overstap en oplettendheid van klantenservice helaas een matige ervaring tot nu toe.


Dat had zeker beter gekund ja. Snap ik heel goed. Wel blij dat het nu opgelost is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.Â