Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud bij Simyo afgewezen

• June 16, 2023
  • 11 reacties
  • 204 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Simyo met nummerbehoud. Nummerbehoud is afgewezen, met als reden:

De reden opgegeven door je vorige provider is: het nummer is niet meer actief en kan daardoor niet worden overgezet.

ik kan echter nog steeds bellen met mijn oude nummer (maar dan vanuit mijn oude abonnement).

kan iemand meekijken? Dank 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Milouvk gaat het om een prepaid nummer? Wel het juiste nummer opgegeven? Anders even met KPN bellen 0800 0402, dat kan morgen, zaterdag weer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• June 16, 2023

Hallo @Milouvk heb je bij het aangaan van het abonnement bij Simyo wel van de overstapservice gebruik gemaakt met nummerbehoud?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2023

Ja, staat ook in een bevestigingsmail van Simyo. Heb de klantenservice van Simyo al gecontact maar zij zeiden dat ik bij KPN moest zijn door de melding dat het nummer niet actief was.

• Antwoord
  • June 16, 2023

Hallo @Milouvk gaat het om een prepaid nummer? Wel het juiste nummer opgegeven? Anders even met KPN bellen 0800 0402, dat kan morgen, zaterdag weer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2023

Bedankt voor je hulp, ik ga bellen morgen

• June 16, 2023

Laat svp de goede afloop even weten, ik zit ook bij Simyo met 2 toestellen @Milouvk 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Milouvk! Fijn dat je al wat hulp van @JanD hebt gehad. 😄

Is het bellen inmiddels gelukt en is de overstap met nummerbehoud geregeld? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 18, 2023

Nog geen tijd gehad om te bellen gister dus nog niet gelukt. Wilde het morgen proberen, tenzij je zo kan helpen, altijd fijn :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 19, 2023

Inmiddels is de aanvraag opnieuw gedaan en goedgekeurd. De datum dat het ingaat is echter pas 20-07-2023. Kan dit vervroeg worden, weet jij dat Sanne? Anders bel ik straks weer even :-)

• June 19, 2023

Inmiddels is de aanvraag opnieuw gedaan en goedgekeurd. De datum dat het ingaat is echter pas 20-07-2023. Kan dit vervroeg worden, weet jij dat Sanne? Anders bel ik straks weer even :-)

Hallo @Milouvk er is waarschijnlijk 1 maand opzegtermijn in acht genomen, nieuwe aanvraag, dan klopt het precies van die 20 juli, dat is morgen over 1 maand.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het gelukt is @Milouvk

er is waarschijnlijk 1 maand opzegtermijn in acht genomen, nieuwe aanvraag, dan klopt het precies van die 20 juli, dat is morgen over 1 maand.

Dit klopt. De eerdere aanvraag is niet bij ons binnengekomen door de melding die je kreeg, dus dan gaat het om de standaard maand opzegtermijn. Daarna gaat je nummer over. 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 21, 2023

Dank beiden voor jullie hulp! Inmiddels is het gelukt, die maand opzegtermijn is vervroegd afbetaald en overmorgen gaat als het goed is mijn nummer overgezet worden 👍🏼