Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Simyo met nummerbehoud. Nummerbehoud is afgewezen, met als reden:

De reden opgegeven door je vorige provider is: het nummer is niet meer actief en kan daardoor niet worden overgezet.


ik kan echter nog steeds bellen met mijn oude nummer (maar dan vanuit mijn oude abonnement).

kan iemand meekijken? Dank 

Hallo @Milouvk heb je bij het aangaan van het abonnement bij Simyo wel van de overstapservice gebruik gemaakt met nummerbehoud?

 


Ja, staat ook in een bevestigingsmail van Simyo. Heb de klantenservice van Simyo al gecontact maar zij zeiden dat ik bij KPN moest zijn door de melding dat het nummer niet actief was.


Hallo @Milouvk gaat het om een prepaid nummer? Wel het juiste nummer opgegeven? Anders even met KPN bellen 0800 0402, dat kan morgen, zaterdag weer.


Bedankt voor je hulp, ik ga bellen morgen


Laat svp de goede afloop even weten, ik zit ook bij Simyo met 2 toestellen @Milouvk 


Hi @Milouvk! Fijn dat je al wat hulp van @JanD hebt gehad. 😄

Is het bellen inmiddels gelukt en is de overstap met nummerbehoud geregeld? Ik ben benieuwd!


Nog geen tijd gehad om te bellen gister dus nog niet gelukt. Wilde het morgen proberen, tenzij je zo kan helpen, altijd fijn :)


Inmiddels is de aanvraag opnieuw gedaan en goedgekeurd. De datum dat het ingaat is echter pas 20-07-2023. Kan dit vervroeg worden, weet jij dat Sanne? Anders bel ik straks weer even :-)


Inmiddels is de aanvraag opnieuw gedaan en goedgekeurd. De datum dat het ingaat is echter pas 20-07-2023. Kan dit vervroeg worden, weet jij dat Sanne? Anders bel ik straks weer even :-)

Hallo @Milouvk er is waarschijnlijk 1 maand opzegtermijn in acht genomen, nieuwe aanvraag, dan klopt het precies van die 20 juli, dat is morgen over 1 maand.

 


Fijn dat het gelukt is @Milouvk

er is waarschijnlijk 1 maand opzegtermijn in acht genomen, nieuwe aanvraag, dan klopt het precies van die 20 juli, dat is morgen over 1 maand.

Dit klopt. De eerdere aanvraag is niet bij ons binnengekomen door de melding die je kreeg, dus dan gaat het om de standaard maand opzegtermijn. Daarna gaat je nummer over. 🙂


Dank beiden voor jullie hulp! Inmiddels is het gelukt, die maand opzegtermijn is vervroegd afbetaald en overmorgen gaat als het goed is mijn nummer overgezet worden 👍🏼