Skip to main content
Vraag

Nummerbehoud is na twee weken nog steeds niet doorgevoerd

• August 29, 2026
  • 0 reacties
  • 12 keer bekeken

Probleem Nummerbehoud

Op 13 augustus 2026 heb ik bij KPN een mobiel abonnement afgesloten met nummerbehoud van mijn nummer bij Odido. Mij werd verteld dat dit enkele dagen zou duren.

Sinds 17 augustus kan ik mijn eigen nummer niet gebruiken. Sinds 25 augustus heb ik mobiel internet via een tijdelijk KPN-nummer, maar mijn eigen nummer is nog steeds niet overgezet. Hierdoor kan ik bij meerdere accounts niet inloggen vanwege twee-factor-authenticatie via sms.

Ik ben op verschillende momenten langsgegaan bij de kpnwinkel, tot wel 4x aan toe. Ook dit heeft niet geholpen.

Op advies van KPN heb ik de oorspronkelijke aanvraag geannuleerd en opnieuw ingediend. Mij werd toegezegd dat het binnen 3 à 4 dagen geregeld zou zijn. Ook deze termijn is verstreken.

Daarbij kan ik dit forum niet op, doordat ik niet kan inloggen op mijn kpn id zonder mijn eigen nummer. Hierdoor moet ik zelfs gebruik maken van het kpn id van een kennis

Hoe kom ik nu eindelijk aan mijn eigen nummer, aangezien de klantenservice mij niet verder helpt? Ik baal hier enorm van en ben zeer beperkt zonder mijn eigen nummer. Ook kan ik nu geen belangrijke telefoontjes ontvangen. 

Â