Skip to main content

Beste KPN,

bij nieuw arbeidsovereenkomst afspraak met werkgever gemaakt om mijn privé nummer over te laten gaan naar zakelijk, en dus nummerbehoud. deze actie is ingegaan op 6-11-2023 en heeft KPN dit ook netjes middels sms berichtje op de hoogte van gesteld. tot moment 6-12-2023 ben ik ook tussentijds op de hoogte gesteld tot moment van overdracht vodafone naar KPN. op 6-12-2023 rond 1030uur geen bereik meer?, en na aantal belletjes naar KPN blijkt dat nummer spoorloos is. verhaal wordt gekker en blijkt mijn werkgever nu te claimen geen aanvraag verstrekt te hebben?. nu om nummer terug te vinden en bezien wat er fout gegaan is ben ik reeds al 3dgn zoet met vodafone en KPN, die beiden niet thuis geven en naar elkaar de vinger wijzen. ik heb reeds 14 jaar dit nummer in bezit en heb reeds spijt van keuze om voor nummerbehoud te kiezen en werkgever nummer overneemt.  wellicht niet onderbouwd maar heb ik wel vermoeden dat bij KPN de oorzaak ligt, dit vanwege duidelijke correspondentie 6-11-2023 tm 6-12-2023, correspondentie gaf zelfs op gegeven moment nieuwe sim kaartnummer op?.

omdat ik telefonisch bij vodafone en KPN er geheel niet doorheen kom middels deze weg een HULP kreet en hoop dat met onderstaande ik mijn geliefde nummer terug krijg. het gaat om nummer ******.

ik ben telefonisch bereikbaar onder *****

 

hopelijk tot snel en een oplossing

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

Hallo @Martijn Sijmons, wat een ontzettend vervelende situatie met jouw eigen mobiele nummer. Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat jouw 06-nummer wordt ondergebracht bij het zakelijke contract dat jouw werkgever heeft bij KPN. 

Jouw verhaal heb je nu echter gepost op het forum waar enkel de consumentenafdeling vertegenwoordigd is. Zakelijke markt is geheel afgescheiden tak waar de moderators niks voor kunnen en mogen doen. Zakelijke markt heeft zijn eigen forum: https://zakelijkforum.kpn.com/ en ook zijn eigen klantenservice. 


 


Beste Jeroen, 

het probleem is dat ik een privé nummer had vanuit Vodafone en bij overeenkomen arbeidsovereenkomst nieuwe werkgever voor nummerbehoud heb gekozen, deze actie is dan ook braaf sinds 04-11 door KPN uitgezet. op 6-12 was dan de dag van overname en KPN dan ook met nummer SIM aangaf dat actie uitgezet was(zie mijn eerdere bijlage die die verwijderd hebben). einde dag 6-12 geen SIMkaart verkregen en bij bellen afdelingen KPN particulier en zakelijk te horen gekregen dat mijn 06-….28 niet bekend ?, dit ondanks eerdere aangevingen vanuit KPN dat acties gaande zijn. Helaas heeft mijn werkgever ook zijn zaken niet voor elkaar en kunnen mij niet aangeven wie nummerbehoud heeft aangevraagd?, en helaas nog niet in beweging gekomen om mij te helpen. hiermee ben ik ook druk om te escaleren en directie zover te krijgen dat ook deze acties uitzet.

gezien ik niet weet waar mijn nummer gebleven is en Vodafone aangeeft voor 110% zekerheid dat nummer bij KPN is, en daarbij ik vanuit KPN ook bevestigingen heb verkregen, weet ik niet waar mijn nummer binnen KPN beland is. dringend verzoek ondanks jullie aanname dat dit om zakelijk nummer gaat (heb ik niet gezegd) ook onderzoek te plegen en uit te spreken dat mijn nummer wel/niet bij KPN particulier zit.

graag tot horens,

 


Beste KPN,

Even nabrander en ik niet schuw om geschillencommissie in te schakelen. heb vanaf vorige week bijna dagelijks met KPN aan de lijn gehangen en denk bijna alle loketten wel gehad. sterker nog ik door een medewerker doorgeschakeld ben naar winkellokatie in noord holland??. op zich heel lief maar zeer frusterend.

grt


Het nummer is niet in beheer bij KPN particulier voor zover ik kan zien. Er staat geen portering klaar of is uitgevoerd bij de particuliere tak van KPN. Het nummer zal dan toch bij KPN Zakelijk zitten bij de rest van de abonnementen van jouw werkgever. 


dank voor je antwoord, en gaan wij net als middels reeds eerder gehouden telefonisch contact met KPN naar het volgend loket.

 

nog steeds hopend op goede afloop….

m.Sijmons

Â