Beste KPN,
bij nieuw arbeidsovereenkomst afspraak met werkgever gemaakt om mijn privé nummer over te laten gaan naar zakelijk, en dus nummerbehoud. deze actie is ingegaan op 6-11-2023 en heeft KPN dit ook netjes middels sms berichtje op de hoogte van gesteld. tot moment 6-12-2023 ben ik ook tussentijds op de hoogte gesteld tot moment van overdracht vodafone naar KPN. op 6-12-2023 rond 1030uur geen bereik meer?, en na aantal belletjes naar KPN blijkt dat nummer spoorloos is. verhaal wordt gekker en blijkt mijn werkgever nu te claimen geen aanvraag verstrekt te hebben?. nu om nummer terug te vinden en bezien wat er fout gegaan is ben ik reeds al 3dgn zoet met vodafone en KPN, die beiden niet thuis geven en naar elkaar de vinger wijzen. ik heb reeds 14 jaar dit nummer in bezit en heb reeds spijt van keuze om voor nummerbehoud te kiezen en werkgever nummer overneemt. wellicht niet onderbouwd maar heb ik wel vermoeden dat bij KPN de oorzaak ligt, dit vanwege duidelijke correspondentie 6-11-2023 tm 6-12-2023, correspondentie gaf zelfs op gegeven moment nieuwe sim kaartnummer op?.
omdat ik telefonisch bij vodafone en KPN er geheel niet doorheen kom middels deze weg een HULP kreet en hoop dat met onderstaande ik mijn geliefde nummer terug krijg. het gaat om nummer ******.
ik ben telefonisch bereikbaar onder *****
Â
hopelijk tot snel en een oplossing
Â
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Â
Â
Â