Skip to main content

Zojuist mijn mobiel contract verlengd en een prepaid overgezet naar mobiel abonnement met nummer behoud. Ik ontving een sms van 6688 en moest reageren met JA voor akkoord. Ik krijg de volgende meldingen: “System error, please try again later” of “Sorry, invalid format. Please try again later”.

Hoi @jackkh, welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om te reageren op de nummerbehoud sms? Als het nog niet gelukt is, raad ik je in eerste instantie aan om telefonisch contact op te nemen via 0800-0402 (gratis). Dit is over het algemeen het snelst. 

Maar, als je wilt kan ik ook met je meekijken. Gaat het dan om een omzetting van prepaid van een andere provider naar een abonnement bij ons? Of is het een KPN prepaid die omgezet wordt naar een KPN abonnement? Kun je in je forumprofiel specifiek het 06-nummer dat je wilt overzetten vermelden? Mag in het veld ‘klantnummer mobiel' of het veld ‘persoonlijke opmerking’.


Ik heb een abonnement afgesloten, maar ik kan geen sms sturen naar 6688 voor nummer behoud 

Mvg 


Hoi @Claudiiaa-1 , zoals hierboven al staat, even bellen met KPN op 0800-0402.

Dat gaat het snelst. Morgen vanaf 08.00 tot 18.00 uur weer bereikbaar