Hoi @wesleyww
Welkom op de community van KPN.
Je vraag is niet echt duidelijk, maar ik begrijp dat er een 4-cijferige code naar je oude 06-nummer is gestuurd, maar dat je daar geen toegang meer tot hebt.
Daarnaast schrijf je ook dat je 1,5 jaar geleden van het toenmalige T-Mobile (inmiddels Odido) met nummerbehoud van overgestapt naar een KPN mobiel abonnement, waarmee dus jouw vertrouwende 06-nummer mee is gekomen vanuit T-Mobile.
Dus wat bedoel je nu met je oude 06-nummer? aangezien je 06-nummer is meegenomen naar KPN.
en om wat voor soort 4-cijferige code gaat het nu precies?
Graag wat meer uitleg vanuit jouw kant, zodat we het beter begrijpen wat je nu precies bedoelt.
Dat nummerbehoud niet volledig is gelukt waardoor de een code is gestuurd naar het oude nummer waar ik helaas. Niet meer bij kan
Hoi @wesleyww
Bedankt voor je terugkoppeling.
Als nummerbehoud niet volledig is afgerond, omdat je geen beschikking meer hebt over het oude nummer, adviseer ik je toch echt om even te bellen met de klantenservice van KPN.
Een medewerker kan dan in het systeem, onder jouw klantgegevens, nagaan wat er precies met nummerbehoud is gebeurd en welke stappen er nog eventueel ondernomen moet worden.
Telefoonnummers:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
Openingstijden klantenservice:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: nummerbehoud en je wordt doorverbonden met de juiste medewerker.
Laat nog even weten hoe dat is afgelopen.