Skip to main content

Ik wil nummerbehoud regelen van mijn oude T-Mobile prepaid nummer en deze overzetten naar een nieuwe KPN simkaart, ook prepaid.

3 keer gebeld met het KPN callcenter en alledrie medewerkers geven aan dat het niet mogelijk is, dat ik T-mobile moet bellen of dat ik het oude nummer alleen naar een abonnement kan overzetten.

Kortom, daar kom ik niet verder mee.

Op de website van KPN staat namelijk dat het wél mogelijk is om nummerbehoud te regelen van prepaid naar prepaid en dat dit zelfs een wettelijk recht is.

Kan iemand van KPN mij hierin helpen?

Hallo @Gerrit1950 

 

Heb je al wel een actieve KPN prepaid? Dat is een voorwaarde om het T-Mobile nummer over te kunnen zetten naar je KPN prepaid.
Hier staat beschreven hoe het hele proces verloopt: https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm

De klantenservice moet dit gewoon in gang kunnen zetten maar je kan ook met je actieve KPN prepaid naar een KPN winkel gaan en daar nummerbehoud aanvragen.


Dank voor je reactie!

Inmiddels de vierde persoon van de helpdesk gesproken en deze wist gelukkig wat er moest gebeuren. 

Kortom, beetje geluk dat je de juiste persoon treft op de klantenservice is ook van belang!


Ja, je moet inderdaad de juiste treffen, ik heb zelf ook wel eens 3 keer moeten bellen voor je iemand kreeg die wel wist hoe het werkte.

Gelukkig heb je nu de juiste medewerker getroffen, dit keer 4 maal is scheepsrecht 😁