Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud vanuit Lyca is nog niet gebeurd

• 22 februari 2024
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

mijn nummer zou vandaag overgezet moeten worden van lycamobile naar KPN tussen 11:00 en 16:00, maar er is niks gebeurd. Het lycamobile nummer doet het niet meer. Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart en de sim kaart er uit gehaald.

Beste antwoord door RBxx

Dan zit er niets anders op om te bellen met 0800-0402, morgen van 8.00 tot 18.00 uur. Leen even een telefoon, het nummer is gratis. Of bezoek een KPN winkel in de buurt, dan kijkt een KPN medewerker direct mee.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18231 reacties
  • 22 februari 2024

Hallo @kelson , heb je wel een KPN simkaart ontvangen? Die moet je in de telefoon plaatsen zodra het bereik met de Lycamobile simkaart wegvalt. Dan moet je weer bereik hebben, nu via KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 februari 2024

Ja, ik heb het kpn sim kaart ontvangen en in de nieuwe telefoon geplaatst. Het bereik met het lycamobile sim kaart is ook al vervallen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18231 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2024

Dan zit er niets anders op om te bellen met 0800-0402, morgen van 8.00 tot 18.00 uur. Leen even een telefoon, het nummer is gratis. Of bezoek een KPN winkel in de buurt, dan kijkt een KPN medewerker direct mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 februari 2024

Oke, dankjewel voor de hulp.