Skip to main content

Vandaag zou tussen 11.00 uur en 16.00 uur het abonnement overgezet worden van zakelijk naar prive.

Emails en SMS waren hoopvol maar helaas. Ik ben niet meer bereikbaar en kan niet meer bellen.

Inmiddels 08000402 gebeld, probleem is erkend, doorgeschakeld en na een half uur verbinding verbroken.

Weer bellen en alweer 15 minuten wachten. Kan iemand me helpen? Ik zit met alles, internet, tv, mobiele foons bij KPN, al 30 jaar klant….pffff

Inmiddels na 30 minuten weer contact gehad en er blijkt een storing te zijn. Oplossing pas morgen of later. Ben benieuwd wanneer de facturering ingaat.

 

Inmiddels nu ook een email gehad dat e.e.a. fout is gegaan door een storing. Ik krijg een SMS als het wel gelukt is. Nog even geduld aub. Ik had graag gezien dat deze email 2 uur eerder kwam. Had me een uurtje bellen bespaard en KPN ook.


Hi @Edu2020, wat ontzettend naar dat dit zo is gelopen. 

Voor de zekerheid; is het nu allemaal gelukt? Kan ik nog iets voor je doen? 

Doe ik namelijk graag, laat het me weten. 


Hi  @Alex_P ,

‘s Avonds rond 20.00 uur was de storing verholpen en de simkaart actief.

MB’s delen ging op dat moment nog niet ondanks dat de telefoon gekoppeld was in mijnkpn maar dat werkt blijkbaar een dagje later.

De volgende ochtend was dus alles in orde.
Ik was wellicht wat ongeduldig maar ik moest de volgende morgen weg en mobiel bereikbaar zijn.

Dank voor je reactie.


Hi  @Alex_P ,

‘s Avonds rond 20.00 uur was de storing verholpen en de simkaart actief.

MB’s delen ging op dat moment nog niet ondanks dat de telefoon gekoppeld was in mijnkpn maar dat werkt blijkbaar een dagje later.

De volgende ochtend was dus alles in orde.
Ik was wellicht wat ongeduldig maar ik moest de volgende morgen weg en mobiel bereikbaar zijn.

Dank voor je reactie.

Uiteraard graag gedaan, fijn dat alles nu werkt zoals het hoort.Â