Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt internet beperkt tot 5GB per dag?

• June 10, 2021
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Vraagje. Ik heb onbeperkt internet. Maar ik heb begrepen dat je maar 5gb per dag hebt en dan moet je steeds 1gb erbij zetten. Maar hoe doe je dat? Krijg ik een melding dat ik bijna bij 5 GN ben?  Bedankt Thieu

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op het forum @Verbruik. De initiële dagbundel is tegenwoordig 8GB en de extra bundel is verhoogd naar 2GB per keer. Deze extra bundel zo vaak als je wil per dag bestellen nadat de initiële dagbundel op is.  Meer over Unlimited internet kun je hier op het forum vinden:

Je krijgt ook notificaties als de bundel bijna op is en als de bundel daadwerkelijk op is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op het forum @Verbruik. De initiële dagbundel is tegenwoordig 8GB en de extra bundel is verhoogd naar 2GB per keer. Deze extra bundel zo vaak als je wil per dag bestellen nadat de initiële dagbundel op is.  Meer over Unlimited internet kun je hier op het forum vinden:

Je krijgt ook notificaties als de bundel bijna op is en als de bundel daadwerkelijk op is.