Skip to main content

Ik zie hier op KPN dat multisim op de apple en watch5 ondersteunt wordt. Echter op T-Mobile lees ik ook dat ze de watch4 ondersteunen.

Ik zelf heb de Galaxy watch 4 LTE en ik vraag me nu of word deze ook ondersteund bij KPN? Je zou zeggen dat het dezelfde functionaliteit is..

 

Verder lees ik dat multisim ook in het buitenland werkt. Dus als ik het goed heb wanneer ik op vakantie ga en een buitenland bundel neem dan werkt het met roaming ook nog allemaal?

 

Alvast bedankt!

Nee, alleen de Watch 5 Pro LTE wordt ondersteund. En dan ook nog alleen i.c.m. een redelijk recente Galaxy smartphone.

Dat laatste heb ik ook niet, zodat mijn Watch 5 Pro LTE ook niet bij kpn geactiveerd kan worden, dus over roaming kan ik helaas niets zeggen. 


Oke apart, ik lees op andere forums dat sommige het wel gelukt is met een galaxy watch 4 en KPN. Heb jij het ook echt getest of ga je af op de informatie die KPN hier op de site zet?

Want het lijkt een beetje er tussen in te vallen als ik het zo begrijp.


Verder lees ik dat multisim ook in het buitenland werkt. 

De Samsung Galaxy watch5 wordt in de landen van de E.E.R. en Zwitserland ondersteund.

Bij de Apple watch is dat niet het geval.

KPN is zeer onlangs gestart met de Android ondersteuning. Hij wordt, officieel, ondersteund voor watch5 en hoger.

Voorwaarden telefoon:

Merk Samsung; Android 8 of hoger; minimaal 1,5 GB RAM

Artikel op het forum

Diverse FAQ op deze pagina.

Startpunt: http://kpn.com/multisim .


Dennis Alioglou schreef:
Verder lees ik dat multisim ook in het buitenland werkt. 

De Samsung Galaxy watch5 wordt in de landen van de E.E.R. en Zwitserland ondersteund.

 

Veelgestelde vragen

Kan ik Multisim ook in het buitenland gebruiken?

Het Multisim abonnement werkt niet in het buitenland. Jouw smartwatch blijft wel gekoppeld aan je telefoon via bluetooth. Je telefoon moet dan in de buurt blijven voor de bluetooth verbinding.

bron:  Multisim bij KPN | Kennisbank


Ik baseer me hierop @RBxx 

Bron 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim/multisim-activeren.htm

 


Dan lijken onze bronnen elkaar tegen te spreken @PeterG en mogen de moderators dit verklaren. Mogelijk is het Kennisbank artikel alleen op de Apple Watch gericht en nog niet aangepast aan de Galaxy Watch.


Ja je merkt dat veel bronnen elkaar tegenspreken. Zelfs de mensen bij de servicedesk spreken elkaar tegen.

Ik heb een maand abbo genomen en ga het zelf wel uittesten. Ik zal dit forum updaten wanneer ik alles gereed heb.


Ik zou nog terug komen in dit topic, heb de galaxy watch 4 met multisim weten te koppelen met een (oude) Samsung Galaxy S8.

 

Voor als nog werkt alles naar behoren! :)