Vandaag de helpdesk KPN 1200 gebeld en gevraagd of de KPN inmiddels al de Apple Watch 7 C. kan activeren met een telefoonaansluiting. Tot mijn verbazing vertelde de helpdesk medewerker dat dit inmiddels mogelijk was en heeft mij een simkaart toegestuurd, wat per sms werd bevestigd met een URL om de sim te activeren ??!! Nogmaals gevraagd of ik dan met mijn apple watch “zelfstandig” (zonder IPhone) met hetzelfde nummer kan bellen en dat werd weer bevestigd. Op mijn vraag waarom hierover nog niets op de KPN-site was te vinden kreeg ik een onduidelijk antwoord van “ is zo lastig om te activeren ??!!. Wordt vervolgd.
Beantwoord
Ondersteunt KPN de Apple Watch serie 7 cellular met simkaart?
Beste antwoord door Denise van KPN
Voor zover ik weet, is dit nog steeds niet mogelijk,
We verkopen de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels! Daarnaast bieden we de E-Sim aan voor de iPhone, maar dat doen we (nog) niet voor de wearables. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken. Als dat wel het geval is, zullen we dat ook zeker op het Forum laten weten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.