Lekker is dat.
Op woensdag 18 mei een bestelling geplaatst van de nieuwe Samsung Galaxy S21 FE Na een paar dagen netjes ontvangen. Toch besloten om het te retourneren. Er zit geen standaardretour label in. Wel een retourformulier.
Op Zaterdag 30 meid heb ik mijn samsung galaxy s21 fe geretourneerd via een post nl. Uiteraard het retourformulier ingevuld. Enige wat ik nog hoefde te doen, is de bestelling retourneren naar dit adres
(KPN, Afdeling Retouren, Antwoordnummer 17008, 2501 VG Den Haag).
Komt er een retourlabel uit het apparaat bij de post.nl , met erop een ander adres dan bovenstaand. (Postbus 2 2260AA Leidschendam)!?? Daarnaast nog een retourbewijs ontvangen en bewaard. Met erop een barcode om het pakket te volgen en op het retourbewijs staat gewoon Postbus 2 2260 AA Leidschendam.
post.nl zegt, kan het pakketje niet vinden heeft u het allemaal goed ingevuld .. en zegt, Pakket nog niet gevonden/ Log ik in op post nl. met de barcode om te kijken waar het pakket is. nog steeds niks bekend
Verder zie ik op postnl.nl:
alleen dat het pakket niet wordt gevonden
Gegevens van je pakket:
Bezorgadres: Postbus 2 , 2260AA Leidschendam Nederland.
Oorspronkelijke bezorgadres:
ANTWOORDNUMMER 17008
2501 VG Den Haag
Wat doen jullie met de herroepingstermijn van 14 dagen? Als jullie het pakketje nog niet hebben ontvangen. Terwijl het niet aan mij ligt.