Skip to main content

Bij het bestellen van een nieuw toestel zie ik de actie van extra inruilwaarde.

Als ik hier op doorklik zie ik echter een actieperiode van 7 t/m 28 november.

 

 

Als ik daarna nog verder doorklik naar de waarde van mijn oude toestel dan zie ik de actieperiode 7 november t/m 8 januari.

 

De vraag is of de actie nu wel of niet meer actief is aangezien deze wel nog staat aangegeven op de bestelpagina van het toestel (iPhone 13).

Ik zou dan even een kijkje nemen in het topic: Lever je oude mobiele telefoon in: duurzaam en goed voor je portemonnee | KPN Community . Daar staat alle informatie over dit onderwerp verzameld. 


Zoals zovelen hier op het forum heb ik ook problemen met het verkrijgen van de €75 extra bonus via ReCommerce.

Op 13 januari heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN met de vraag of de actie nog actief was. Online stonden namelijk verschillende actieperiodes. De mevrouw van KPN bevestigde dat de actie voor de extra inruilwaarde nog steeds actief was.

Nieuwe iPhone aangeschaft, documenten opgestuurd, oude iPhone opgestuurd maar alleen de basisvergoeding ontvangen…

Per mail contact opgenomen met Recommerce over de extra vergoeding (tevens nogmaals het gevraagde document verstuurd) maar geen enkele reactie vanuit Recommerce.

Als contactmogelijkheid heb ik alleen support-tradein+nl@recommerce.com waar ze niet reageren op mijn mail.

Erg makkelijk van KPN om nu te zeggen: “Zoek het maar uit met Recommerce” als met deze partij geen vorm van communicatie mogelijk is...