Skip to main content

Beste KPN,

Wanneer kan ik mijn 75 euro bonus ontvangen. Mijn dochter heeft om die reden haar telefoon ingeleverd, waar ze overigens maar 35 euro voor kreeg, maar inclusief deze actie was het een mooi bedrag. Inmiddels wel al 35 euro ontvangen maar over de 75 euro heb ik van jullie nog niks vernomen. Ben al heel wat jaren klant, heb meerdere abonnementen en wil even contact hebben. We hebben de nieuwe telefoon netjes binnen de actie voorwaarden gekocht. Mijn dochter had anders natuurlijk nooit haar oude telefoon opgestuurd voor maar 35 euro. 

mvg

Sandra

 

Beste Allen,

Deze vraag heb ik ook, inmiddels 3 weken geleden dat ik de toezegging heb gekregen voor uitbetaling van 75 euro, maar nog niks ontvangen.

Ga ik dit geld nog krijgen? Kan iemand van KPN mij hiermee helpen?

mvg

Sandra

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @Egmera23, wat vervelend dat dat nog niet geregeld is! Je kunt via de website van Recommerce zelf aangeven dat je de betaling nog niet hebt ontvangen. Ze zullen dit dan voor je uitzoeken!


Zij geven aan dat jullie die betaling doen. Dus ik ben in afwachting van jullie!


Dit is zeker niet het geval. Ik zou je willen vragen nog eens erachteraan te gaan via hen! Mocht je er toch niet uitkomen, laat het hier even weten. 


Dit is wat ze schrijven:

 

We wachten op validatie door KPN, het kan 30 dagen duren voordat de bonus wordt verzilverd.


 


Ah, het zou kunnen zijn dat er inderdaad via een lijntje die zij hebben een goedkeuring moet komen. Dat kan de klantenservice, zoals ik, niet inzien helaas. Zijn de 30 dagen al voorbij? Anders zou ik toch adviseren die nog even af te wachten. 


Beste Marcia,

Inmiddels zijn we 6 weken verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Vandaag ook een bericht aan Re Commerce verzonden. Snap niet zo goed waarom dit allemaal zo lang moet duren. Mijn zoon zit een beetje op zijn geld te wachten…..

mvg

Sandra


Ik kan mij goed voorstellen dat je het geld gewoon graag wilt hebben als je toegezegd is dat je het krijgt! Goed dat je Recommerce een bericht hebt verzonden. Mochten zij het toch niet oplossen, wil je het dan even laten weten? Dan ga ik er voor je achteraan. 


Nou eindelijk het geld ontvangen.

Moet wel zeggen dat de reclame die KPN maakt met deze actie totaal de plank misslaat, met snel je geld en geen kopers aan de deur.

Had de iphone beter particulier kunnen verkopen dan had ik niet, 3 maanden op mijn geld hoeven te wachten!

 


Jammer om te lezen dat het zo lang heeft moeten duren! Wel heel fijn dat het nu dan toch eindelijk binnen is 🙂.