Skip to main content
Beantwoord

Onduidelijkheid over levertijd Samsung S25 Edge toestellen?

• January 23, 2026
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Wij hebben 9 januari 2 abonnementen verlengd met beide een toestel samsumg s25 edge  ( 1x iceblue en 1x silver) nu krijgen we al sinds 9 kamari meteen de melding dat deze elke week niet leverbaar zijn. Gisteren weer gebeld em werd gszegd dat de iceblue vandaag geleverd werd en die er dan wel zou zijn, maar de Siver 30 janiari. Nu lregen we vanmiddag weer de mail dat beide niet leverbaar zijn. De toestellen blijken slecht vanuit samsung leverbaar te zijn, ons is niks medegedeeld  over evt slwchte leveringen en kunnen nu eigenlijk alleen annuleren of wachten tot we een ons wegen en ook de glaaxy watch 8 2x mis gqan lopen kan kpn meer duidelijkheid bieden waar we in de wachtrij staan mbt levering of eenalternatief bieden ( niet de kleinere s25, maar anders de s25 ultra met een net voorstel met coulance mbt bijbetaling voor deze ellende) we zijn immers een goede jaren lange klant met alles bij kpn. Dit zlu men toch moeten overwegen voor vele klanten in hetzelfde schuitje.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@JeffreyMO , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst leuk om te lezen dat je je abonnement bij KPN weer hebt verlengd en ik begrijp heel goed dat je baalt van het feit dat je langer op de nieuwe toestellen moet wachten dan gewenst. Op 30 januari verwachten we weer een nieuwe levering maar ik heb helaas geen zicht op die dan wel een toestel krijgt en wie niet. Ons magazijn is nu eenmaal afhankelijk van Samsung en daarnaast moet Samsung er ook weer voor zorgen dat hun voorraad eerlijk wordt verdeeld over alle verkoopkanalen. Dat je al jarenlang een goede klant ben, waardeer ik vanzelfsprekend maar de mogelijkheid om je hierin een alternatief te bieden, heb ik simpelweg niet, het spijt me. Houd in ieder geval goed je mailbox in de gaten, en check regelmatig op Mijn Bestelling. Ik hoop oprecht dat je de nieuwe toestellen alsnog zo snel mogelijk zult ontvangen 🙏🏻

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 24, 2026

Toen ik deze week de Samsung S25 Fe bestelde, zag ik bij de S25 Edge staan “leverbaar vanaf 23 januari” 

Hopelijk krijg je hem snel.

Alvast heel veel plezier met de S25 Edge, mooi toestel. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2026

Hoi ​@JeffreyMO , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst leuk om te lezen dat je je abonnement bij KPN weer hebt verlengd en ik begrijp heel goed dat je baalt van het feit dat je langer op de nieuwe toestellen moet wachten dan gewenst. Op 30 januari verwachten we weer een nieuwe levering maar ik heb helaas geen zicht op die dan wel een toestel krijgt en wie niet. Ons magazijn is nu eenmaal afhankelijk van Samsung en daarnaast moet Samsung er ook weer voor zorgen dat hun voorraad eerlijk wordt verdeeld over alle verkoopkanalen. Dat je al jarenlang een goede klant ben, waardeer ik vanzelfsprekend maar de mogelijkheid om je hierin een alternatief te bieden, heb ik simpelweg niet, het spijt me. Houd in ieder geval goed je mailbox in de gaten, en check regelmatig op Mijn Bestelling. Ik hoop oprecht dat je de nieuwe toestellen alsnog zo snel mogelijk zult ontvangen 🙏🏻