Skip to main content

Ik heb nu al een paar x gebelt over verlengen van me abo 

om dat ik maar een telefoon er bij mag van 250 euro moet ik voor de Samsung Galaxy A52s 5G Dual-SIM bij betalen zo 74 euro 

en als dan op internet kijk bij de aan bieding en er staat dat er zo 49 af gaat van de prijs van toestel en dan wort er gezeg is er al af en de datum en het toestel was duurden maar vin dit allen maal zo raar als dan lees staat er wat ik lees en wort er gezeg dat dat er niet staat vin heel raar en als dan op internet kijk hoe duur het toestel is bij jullie dan staat 329 

en als je abo neem is die 312 maar dan is de 49 er al van af ik snap het even niet meer voel me beetje in de zijn genomen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

€ 329 is in de zakelijk webshop. En dat is exclusief btw. Goed opletten hé 😉

Bestel hem nu maar gewoon. Je krijgt hem nergens goedkoper dan die € 312. En je krijgt nu ook nog 50 euro terug van Samsung. Die 50 euro is nog niet van de prijs af.


@Treetje

Kijk via de website voor consumenten/privé http://kpn.com !!

Doe het voor verlengen (met toestel) via de verlengshop !!!

En die € 250 is de grens voor een lening; eigenlijk € 249.

Als je tot en met 249 euro leent levert het geen BKR controle / registratie op. Wat je daarboven dan bijbetaalt hangt van je budget af.


Ha @Treetje Heeft de uitleg van zowel Nick als Peter de zaken een beetje kunnen verduidelijken? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt! 


@Treetje

Op dit moment kost deze telefoon € 312 (hier is de € 48 korting al vanaf). Na aankoop kun je nog eens € 50 terugkrijgen via dit formulier https://www.samsung.com/nl/promo/ (dat is een actie van Samsung zelf). Voor de cashback actie dient de uiterste aankoopdatum 6 november 2021 te zijn. Aanvragen kan dan tot en met 6 december!

Je betaalt momenteel dus € 312 aan kpn. Je kunt tot € 240 '’lenen'’ en € 72 betaal je direct. Bij een 2-jarig contract, dat wel. Van Samsung krijg je dan ook nog weer € 50 op je rekening gestort.

Met de lening blijf je onder het bedrag voor melding en registratie bij de BKR.

Dus in the end betaal je 312 - 50 = € 262